کد خبر: ۴۲۶۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

پیروزی بایرن مونیخ در شب شکست لایپزیگ و دورتموند

بایرن مونیخ در ادامه هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا در لحظات پایانی با دو گل انگولشتات را شکست داد، اما لایپزیگ و بوروسیا دورتموند تن به شکست دادند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا ۵ دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی انگولشتات به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

بایرن تا دقایق پایانی این بازی با تساوی بدون گل متوقف شده بود، اما در دقایق ۹۰ و ۹۲ دو گل به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد.

گل‌های بایرن مونیخ را در این دیدار آرتورو ویدال و آرین روبن به ثمر رساندند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس لایپزیگ تیم دوم جدول رده‌بندی که در ورزشگاه خانگی هامبورگ به میدان رفته بود برای دومین هفته پیاپی تن به شکست داد  و با سه گل بازی را واگذار کرد تا فاصله این تیم با صدر جدول رده‌بندی به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس بروسیا دورتموند نتیجه ناامیدکننده دیگری را به دست آورد و با نتیجه دو بر یک در خانه دارمشتات تن به شکست داد.

تک گل دورتموند را در این دیدار رافائل گوئیریرو به ثمر رساند.

نتایج دیگر دیدارها
وردربرمن صفر- مونشن گلادباخ یک
بایرلورکوزن ۳-فرانکفورت صفر

در جدول رده بندی  بایرن مونیخ با ۴۹ امتیاز در صدر قرار دارد و لایپزیگ هم با ۴۲ امتیاز در رده دوم است. فرانکفورت هم با ۳۵ امتیاز در رده سوم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین