کد خبر: ۴۲۶۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

بارسلونا با تحقیر فینالیست کوپا دل‌ری، صدرنشین شد

بارسلونا با پیروزی پر گل برابر آلاوس، توانست پس از مدت‌ها به صدر جدول لالیگا برسد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته بیست و دوم لالیگا بارسلونا برابر آلاوس قرار گرفت و با نتیجه پر گل ۶ بر صفر حریف آتی خود در فینال کوپا دل ری را شکست داد.

در نیمه نخست بارسلونا سعی داشت به دروازه آلاوس برسد، این اتفاق افتاد اما فرصت‌های آبی اناری‌ها به گل تبدیل نشد، در مقابل میزبان در ضد حمله خطر ساز بود. در دقیقه ۲۶ بازی دو تیم در یک توپ رفت و برگشتی فرصت باز کردن دروازه یکدیگر را داشتند، اما این اتفاق رخ نداد.

در نهایت نخستین گل بارسلونا در دقیقه ۳۷ توسط لوییس سوارز به ثمر رسید، او با پاس گل الکس ویدال توانست گلزنی کند. دقایقی بعد توپی که دروازه‌بان آلاوس دفع کرده بود به صورت اتفاقی به صورت سوارز برخورد کرد و در مقابل نیمار فرود آمد و مهاجم برزیلی به راحتی دروازه حریف را باز کرد. نیمه اول با پیروزی دو بر صفر شاگردان لوییس انریکه به پایان رسید.

در نیمه دوم میزبان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در لحظات نخست این نیمه فرصت گلزنی داشت، اما کریستین سانتوس توپ را به آسمان زد. آلاوس به این روش ادامه داد و بازیکنان بارسا از فضاهای ایجاد شده به خوبی بهره بردند و جشنواره گل خود را در این نیمه به ثبت رساندند. پس از گلزنی نیمار و سوارز، این بار نوبت به لیونل مسی رسید. مهاجم آرژانتینی در دقیقه ۵۹ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. تنها چهار دقیقه بعد بازیکنان آلاوس به اشتباه دروازه‌شان را باز کردند. در ادامه ایوان راکیتیچ و سوارز باردیگر گلزنی کردند.

بارسلونا با کسب این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و با سه بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت.

رئال مادرید در آخرین بازی امشب مهمان اوساسونا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین