کد خبر: ۴۲۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

احضار 180 نفر در پرونده املاک شهرداری

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده املاک شهرداری بیش از 180 نفر احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند؛ این به این معنی نیست که همه آن‌ها متهم هستند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دادستان تهران در خصوص املاک شهرداری گفته‌اند که عده‌ای احضار شده‌اند، آیا این پرونده تاکنون بازداشتی داشته است؟ گفت:‌ خیر، تاکنون بازداشتی نداشته است. بیش از 180 نفر احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند و این به این معنی نیست که همه آن‌ها متهم باشند. این اقدام چند بخش دارد که به تمام وجه‌های آن باید رسیدگی شود و باید دید موارد تخلف و جرم بوده یا یکی از آن‌ها بوده یا شاید هم هیچ کدام از آن‌ها نباشد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: عده‌ای عضو تعاونی بودند و از طریق تعاونی به آن‌ها ملک داده شده این خود یک بخشی است و از ناحیه شهرداری مستقیما ملکی داده نشده و از طریق تعاونی ملک گرفتند و ممکن است حق فرد بوده که با تخفیفاتی از تعاونی ملکی بگیرد یا ممکن است عضو تعاونی نبوده و شهرداری مستقیما به او ملک یا زمین داده باشد. ممکن است فرد شرایطی داشته که ملک به او داده شده یا ممکن است آن شرایط را نداشته باشد؛ چرا که شهرداری مجاز نیست به همه ملک بدهد. باید این موارد بررسی شود. در خصوص واگذاری هم باید دید ملک کارشناسی شده یا نشده، اینها در حال بررسی است. ممکن است گیرنده مجرم باشد و دهنده مجرم باشد. این موارد هم اکنون در دست بررسی است و توضیحات شهرداری شنیده شده و توضیحات بعدی شهرداری هم باید شنیده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین