کد خبر: ۴۲۶۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

چرا متقاضیان استیضاح آخوندی جلسه استیضاح را ترک کردند؟

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هفت نفر از متقاضیان استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حین توضیحات آخوندی با این توجیه که «این توضیحات چند بار دیگر بیان شده و تکرار مکررات است» جلسه را ترک کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیداحسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بنده معتقدم چون وزیر، جلسه قبل در جلسه استیضاح حضور نیافت، این افراد خواستند با این کار جبران کنند.

نماینده سنندج در مجلس با بیان اینکه سخنان وزیر راه و شهرسازی در خصوص خطوط ریلی کشور بود که این نمایندگان جلسه را ترک کردند، گفت: آقای آخوندی داشتند می‌گفتند «این کار مربوط به وزارت راه و شهرسازی نیست و مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان و ارزشی این مملکت است و باید حمایت کنیم». همچنین نسبت‌هایی به پسر آخوندی داده شد که وزیر از آنان درخواست «سند و مدرک» کرد اما استیضاح کنندگان سندی ارائه نکردند.

وی این رفتار استیضاح کنندگان را توهین به ساحت کمیسیون عمران دانست و افزود: کمیسیون عمران این اقدام را توهین به ساحت کمیسیون می‌دانند. به نظر بنده این آقایان باید به دعوت کمیسیون از وزیر برای حضور در این نشست احترام می‌گذاشتند و تا آخر جلسه صبر می‌کردند تا توضیحات وزیر تمام شود و اگر قانع کننده نبود در لابلای توضیحات ایشان نظراتشان را بیان می‌کردند.
علوی ترک جلسه را غیردوستانه دانست و یادآور شد: پس از ترک جلسه توسط هفت نفر بقیه استیضاح کنندگان که 3 نفر بودند از جمله دکتر فرهنگی در جلسه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ارائه نشدن هیچ «سند و مدرکی» از سوی استیضاح کنندگان و وزیر راه و شهرسازی استیضاح را به جلسه علنی موکول کردند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس از احتمال در دستورکار قرار گرفتن استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری یا جلسه یکشنبه هفته آینده خبر داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین