کد خبر: ۴۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

بهروان: از بزرگترها انتظار بیشتری می‌رفت

مشاور سازمان لیگ گفت: از بازیکنان بزرگتر پرسپولیس و استقلال انتظار می‌رفت جو را آرام کنند نه اینکه جنجال درست کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ بعد از دربی 84 در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم مردم از گل‌هایی که در این بازی به ثمر رسید، خوشحال شده باشند. 
 
وی در رابطه با درگیری‌هایی که در اواخر مسابقه بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقاتی افتاد که حتما آنها گزارش خواهد شد. فشار بازی بالا بود و اتفاقاتی رخ داد که نباید پیش می‌آمد. این بازی جذاب بود و گل‌های فراوانی داشت و اگر آن صحنه‌ها را کنار بگذاریم هواداران حتما از تماشای مسابقه لذت بردند.
 
بهروان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه او چرا در پایان مسابقه دچار استرس شدیدی شده بود عنوان کرد: نه این‌طور نبود. ما کاری به نتیجه بازی نداریم که نگران آن باشیم، ما به نحوه برگزاری بازی کار داریم. 
 
مشاور سازمان لیگ درباره اینکه چرا بازیکنان باتجربه‌ای سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی به خودشان اجازه دادند که بازی را به جنجال بکشند، گفت: بازیکنان باتجربه باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند. از این دسته از بازیکنان این انتظار می‌رود که بقیه را آرام کنند نه اینکه خودشان درگیری ایجاد کنند.
 
به گزارش ورزش سه، وی در پایان در رابطه با از حال رفتن تعدادی از هواداران نیز تاکید کرد: 3 هوادار در پایان بازی دچار مشکل قلبی شدند که سریعا به وضعیت آنها رسیدگی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین