کد خبر: ۴۲۶۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
هشدار سیل و خطر سیل و گرفتگی معابر در شهرهای کشور

افزایش برف و باران/امروز مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران مبنی برابرش شدید باران و برف و خطر سیل و گرفتگی معابر، تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد در روز دوشنبه 25 بهمن در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- بارش برف و باران، برودت هوا و لغزندگی معابر، موجب شد امروز تعدادی از مدارس برخی استان‌های کشور تعطیل افزایش برف و باران/امروز مدارس کدام شهرها تعطیل است؟شوند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ بارش برف و باران، برودت هوا، لغزندگی معابر،  مدارس تعدادی از استان‌های کشور را امروز تعطیل کرد.

* شهرستان‌های استان تهران

به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان فیروزکوه، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه تعطیل است. تمامی مدارس شهرستان دماوند نیز با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

* اردبیل

به دلیل بارش برف و برودت هوا، تعطیلی دوره‌های تحصیلی در شهرها و مناطق استان به شرح ذیل اعلام می‌شود:

سری قبل از ظهر:

اردبیل، سرعین، خلخال، کوثر، نمین، نیر و هیر: دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و اول متوسطه

انگوت: تمام مقاطع تحصیلی

ارشق، اصلاندوز، بیله سوار، پارس آباد، جعفرآباد، خورش رستم: دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی

گرمی: دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول؛ متوسطه دوره دوم روستایی

مشگین شهر: دوره‌های پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل است و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

لاهرود: پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل است و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود. 

* کهگیلویه و بویراحمد

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران مبنی برابرش شدید باران و برف و خطر سیل و گرفتگی معابر، تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد در روز دوشنبه 25 بهمن در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

* فارس

 با توجه به بارش شدید باران در فارس و به دلیل افزایش ضریب ایمنی، تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی دوشنبه 25 بهمن تعطیل است.

* آذربایجان شرقی

با توجه به بارش برف و بردوت هوا، امروز دوشنبه مورخ ۲۵ بهمن در شیفت صبح اعلام می‌شود:

در شهرستان کلیبر: مدارس مقطع پیش‌دبستانی تعطیل است و مدارس مقطع ابتدایی با یک ساعت تأخیر شروع خواهند شد.

در شهرستان چاراویماق: مدارس استثنایی و مقطع پیش‌دبستانی تعطیل است و مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ صبح شروع می‌شود.

در شهرستان هشترود: مدارس مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و استثنایی تعطیل است.

در شهرستان خداآفرین: تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.

 کاغذکنان: مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی و استثنایی تعطیل است.

* قزوین

با توجه به برودت هوا وکاهش دما ولغزندگی معابر امروز دوشنبه 25 بهمن ماه کلیه مراکزپیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی نوبت صبح تعطیل است.

*لرستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان هم گفت: مدارس برخی از شهرستان لرستان به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شدند.

خدانظر دریکوند اظهار داشت: با توجه به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان به بارش شدید برف و برودت هوا، قطع برق و مسدود شدن راه‌های ارتباطی تمام مدارس شهرهای بروجرد، الشتر و نورآباد و بخش‌های کاکاوند، زاغه، بیرانشهر، اشترینان در سری صبح تعطیل است و در شهرهای خرم آباد، ازنا، دورود و بخش های سیلاخور، پاپی، ویسیان هم کلیه مدارس ابتدایی در سری صبح تعطیل و مدارس دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می شوند. بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت بحران استان، طرح تعطیلی مدارس با درخواست فرمانداران و بخشداران و تایید ستاد مدیریت وبحران توسط آموزش و پرورش نهایی و اعلام می شوند.

*کردستان

همچنین روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای به شرح زیر تعطیلی برخی مدارس استان کردستان اعلام کرد: به اطلاه اولیا و دانش‌آموزان عزیز می‌رساند به دلیل تداوم بارش برف و لغزندگی معابر امروز دوشنبه 25 بهمن 95 برخی از مدارس استان در نوبت صبح به شرح ذیل تعطیل و یا با تاخیر آغاز خواهد شد:  کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بیجار، قروه، دیواندره و دهگلان و مناطق کرانی و سریش اباد در سطح شهر و روستا تعطیل است.  آغاز به‌کار مدارس سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج از ساعت 9 صبح. 

*همدان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: بیشتر مدارس استان همدان به علت بارش برف، در نوبت صبح امروز تعطیل است.

محمد پورداود اظهار کرد: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی، تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی 1 و 2 همدان، اسدآباد، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل‌تپه، فامنین، قهاوند، رزن، سردرود، قروه، ملایر، نهاوند،خزل، جوکار و سامن در نوبت صبح امروز دوشنبه 25 بهمن‌ماه تعطیل اعلام می‌شوند.همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان تویسرکان و منطقه‌ قلقل‌رود در نوبت صبح امروز تعطیل است. شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان همدان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 31359 دریافت کنند.

استان مرکزی

*بدليل ادامه بارشها و لغزنده‌بودن سطح معابر کليه ادارات شهرستان اراک، شازند‌، کميجان‌، خنداب‌، فراهان در استان مرکزی به غير از پرسنل نوبت کاري و شاغلين در بخشهاي عملياتي دستگاههاي خدمات رسان تعطيل اعلام شد.

* بوشهر

با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی استان بوشهر و هشدارهای ستاد بحران استان، مدارس استان بوشهر در دوره‌های مختلف تحصیلی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه تعطیل است.

خبر تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه که در شبکه های مجازی منتشر شده کذب بوده و هرگونه تصمیم‌گیری برای روزهای آینده متعاقباً اعلام خواهد شد.

* زنجان

به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس هر سه مقطع مناطق و شهرستان‌های ایجرود، ماهنشان،انگوران، خدابنده، سجاسرود، ابهر، خرمدره، سلطانیه، بزینه رود، زنجانرود و افشار و همچنین مقطع ابتدایی و متوسطه اول نواحی یک و دو، امروز دوشنبه 25 بهمن ماه در شیفت صبح تعطیل است.براین اساس تمامی مدارس شهرستان طارم دایر می باشد.

*همچنین مدارس پیش دبستانی و دبستانی نوبت صبح طالقان تعطیل شد. مدارس ابتدايي منطقه عظيميه كرج در صبح دوشنبه نیز تعطیل شد.


منابع: خبرگزاری‌های فارس و ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
1
باسلام
لطفا یه خبر هم از بارش برف در شهرک صنعتی مامونیه تهیه کنید.شدت بارش برف اکنون در شهرک صنعتی مامونیه از توابع شهرستان ساوه به حدی است کهتردد وسایل نقلیه به سختی امکانپذیر میباشد وکارگران به زحمت جهت رسیدن به محل کار خود وسیله نقلیه پیدا می کنند ورانندگانی هم که حاضر به تردد در اینجا می شوند مبالغ هنگفتی جهت ایاب وذهاب مطالبه می کنند چرا ادارات وشرکتهای این شهرک صنعتی تعطیل اعلام نمی شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین