کد خبر: ۴۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

یک سوپراستار جهانی در راه سینمای ایران

کارگردان «یاس های وحشی» قصد دارد جدیدترین فیلم سینمایی خود را با نام «چشم اژدها» و با حضور یک سوپراستار جهانی در نقش اول این فیلم جلوی دوربین ببرد.
آفتاب‌‌نیوز : محسن محسنی نسب، کارگردان سینما در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال حاضر مرحله انتخاب بازیگران گرجستانی، لوکیشن‌ها و چیدن مقدمات لازم جهت ساخت فیلمی رزمی را انجام می‌دهیم که در ادامه موضوع «یاس های وحشی» با عنوان «چشم اژدها» ساخته خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در خصوص دلیل ساخت این اثر که ادامه فیلم پر مخاطب «یاس های وحشی» است، بیان کرد: فیلم «یاس های وحشی» تاثیر گذار بود و در ذهن نوجوان‌ها و جوان‌ها باقی ماند و باعث شد به سمت ورزش گرایش پیدا کنند. امیدوارم «چشم اژدها» این تاثیرگذاری را داشته باشد و هدف ما همین است.

کارگردان «شاخ کرگدن» اظهار داشت: یکی از مشکلات در ساخت «چشم اژدها» که خرداد ماه کلید خواهد خورد، نقش اصلی بود که قرار شد از بازیگری ایرانی استفاده کنیم. اما به دلیل محتوای اثر، باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار بود که پیدا نکردیم. بعد تصمیم گرفتیم از مسعود جعفری که سابقه بازیگری دارد و جزو ورزشکاران ملی است، بهره ببریم که آن نیز مشکل گیشه و جذب مخاطب پیدا می‌کرد، در نهایت برای رفع این مشکل از یک سوپراستار جهانی که هم آمادگی جسمانی و هم سرشناس باشد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از سوپراستار جهانی و ورزشکار هم اکران در ایران و هم در اروپا را تضمین می‌کند و از طرفی نقش را ایفا خواهد کرد. متاسفانه بیش از نود درصد آثار سینمایی تقلید از سینمای اصغر فرهادی و یا سینمای تلخ شده است که برخی از آن ها تاثیری مخرب روی جوان ها خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین