کد خبر: ۴۲۶۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

کولاک جاده قزوین به زنجان را بست +تصاویر

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و کولاک شدید محور قزوین به زنجان مسدود شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نصرالله بیگلری اظهارداشت: با توجه به بارش شدید برف از شب گذشته تاکنون و نیز باد و کولاک شدید امروز دوشنبه آزاد ره قزوین به زنجان مسدود شده و تردد در آن متوقف شده است.

به گزارش مهر، وی افزود: از ورود هرگونه خودروی سبک و سنگین در این محور جلوگیری می شود و از رانندگان خواسته ایم مسافرت خود را به روزهای آینده موکول کنند. 
 
 جاده قزوین به زنجان

سرهنگ بیگلری بیان کرد: همچنین در محور قزوین به رشت نیز به دلیل بارش برف و یخبندان عبور و مرور فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: امروز از تردد همه خودروها در محورهای قزوین به زنجان جلوگیری می شود و توصیه می کنیم شهروندان از مسافرت جدا خودداری کنند.
 جاده قزوین به زنجانجاده قزوین به زنجان

وی افزود: شرایط آب و هوایی در اکثیر محورهای استان کاملا زمستانی است و بارش برف و کولاک در اکثر محورها حاکم شده و تردد در آن بسیار پرحادثه و خطرناک است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه بارش برف و کولاک و کاهش محسوس دما در راههای استان باعث کندی عبور و مرور شده اضافه کرد: رانندگان محترم می بایست ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم وسیله نقلیه خود را از نظر سیستم گرمایشی و سوخت رسانی کنترل و تجهیز و در صورتی که سفر رانندگان محترم ضروری نیست از مسافرت اجتناب کنند.
 جاده قزوین به زنجان

بیگلری در ادامه از حضور به موقع عوامل امدادی سایر سازمانها در گردنه های استان خبر داد و گفت: خوشبختانه باهمدلی و انسجام و صمیمیت ماموران سازمانها و دستگاههای امدادی فعال در امر ترافیک استان هم اکنون امنیت ترافیکی در جاده های استان حاکم است و تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان برقرار است اما با توجه به لغزندگی سطح معابر و کاهش دما لزوم رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان محترم در راههای استان ضروری است.

وی گفت: بر اثر برف و کولاک شدید و محدودیت دید ازرانندگان درخواست می شود ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های پلیس توجه کنند تا از بروز هرگونه حادثه ناگواری در فصل زمستان در جاده ها جلوگیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
جواد خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
3
با سلام و خسته نباشید.
بنده جاده قدیم و همچنین بزرگراه قزوین به زنجان را مثل کف دستم می شناسیم.این عکسها هیچکدام مربوط به او جاده ها نیست.
لطفا دقت فرمایید.
وحید قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
بله دقیقا
این عکسها مربوط به محورهای مواصلاتی مذکور نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین