کد خبر: ۴۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

لطف بی‌منت فیفا به استقلال

استقلالی ها بعد از نتایج درخشان در نیم فصل دوم باید بیشتر از هرچیزی مدیون حکم فیفا باشند، حکمی که استقلال را از فعالیت در فصل نقل و انتقالات زمستانی محروم کرد و باعث شد این تعداد جوان با کیفیت از دل این تیم بیرون بیایند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تصور کنید اگر آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف می توانستند با استقلال قرارداد امضا کنند چه اتفاقی می افتد؟ جواب ساده است؛ قطعا دو ستاره دربی 84 اصلا فرصت بازی کردن در این بازی بزرگ را پیدا نمی کردند. امید نورافکن روز گذشته موفق شد با نمایش فوق العاده خود هم جلوی حملات پرسپولیس را بگیرد و هم با پاس 40 متری به کاوه رضایی زمینه ساز گل سوم تیمش شد. حالا سوال این است که اگر آندو می توانست مجوز بازی بگیرد آیا فرصت به نورافکن می رسید که بتواند توانایی هایش را نشان بدهد؟

اما موضوع بعدی در مورد فرشید اسماعیلی است، بازیکنی که در بازی روز گذشته یک گل زد و یک پاس گل برای علی قربانی ارسال کرد ولی با این وجود اگر سرور چپاروف فرصت بازی کردن پیدا می کرد احتمالا هرگز در دربی فرصت بازی کردن به او نمی رسید و این بازیکن مستعد هم مثل امید نورافکن باید بازی را از روی نیمکت تماشا می کرد.

به گزارش ورزش سه،در این که علیرضا منصوریان در ساخته شدن تیم امروز استقلال نقش کاملا پررنگی دارد تردیدی نیست اما او نمی تواند هرگز حکم فیفا را در این اتفاق خوب نادیده بگیرد. فیفا با محرومیت استقلال باعث شد این تیم بیش از گذشته به جوان های خود اعتماد کند و نتیجه آن تیم امروز استقلال است، تیمی که فعلا در لیگ کسی جلودار آن نیست و حریفان را یکی پس از دیگری از زیر تیغ می گذراند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین