کد خبر: ۴۲۶۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

تعطیلی مدارس برخی شهرهای استان کردستان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا ( سه شنبه)مدارس نوبت صبح شهرستان های بیجار تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منتشلو دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر فردا مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهر بیجار و کلیه مدارس روستایی این شهرستان در نوبت صبح تعطیل است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس در سنندج و سایر شهرستان نیز گفت: تاکنون درخواستی از سوی آموزش و پرورش این شهرستان ها مبنی بر تعطیلی یا شروع فعالیت با تاخیر مدارس دریافت نشده است.

وی اظهار کرد: در صورت هر گونه تغییراتی در شروع فعالیت مدارس در سایر شهرستان ها نیز اطلاع رسانی به موقع توسط رسانه ها و خبرگزاری های استان انجام می شود.

وی از والدین خواست در این مدت که سطح خیابان ها و معابر لغزنده است هنگام خروج از منازل بیشتر از کودکان خود مواظب کرده و آنها را در مسیر همراهی کنند.

روز دوشنبه 25بهمن نیز نوبت صبح و بعداز ظهر مدارس تمامی مقاطع شهرستان های قروه، دهگلان، دیواندره و مناطق کلاترزان و سریش آباد تعطیل بود.

مدارس شهرستان بیجار روز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل بود و در نوبت بعداز ظهر تنها مراکز پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان تعطیل اعلام شده بود.

با ورود یک سامانه بارشی به غرب کشور بارش برف و باران از بامداد روز دوشنبه در مناطق مرکزی و شرقی استان کردستان آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش ها تا روز پنجشنبه در استان تداوم خواهد داشت و بارش ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

روز دوشنبه همچنین پروازهای فرودگاه سنندج نیز به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی لغو شده بود.

در سال تحصیلی جاری در کردستان بیش از 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین