کد خبر: ۴۲۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
با بازی ابوالفضل پورعرب

«روزهای بیقراری» سریال جدید تلویزیون شد + تصاویر

«روزهای بیقراری» سریالی در بستر ملودرام است که به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی از شنبه (۳۰ بهمن ماه) از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سریال «روزهای بی‌قراری» به سفارش سیمای استان‌ها ساخته شده است که با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد.

یکی از ویژگی‌های این سریال این است که در چهار استان و منطقه جغرافیایی نظیر تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویربرداری شده و در سکانس‌های هر استان تعدادی از بازیگران بومی و مطرح آن استان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری و ابوالفضل پورعرب از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «روزهای بی‌قراری» از شنبه (۳۰ بهمن ۹۵) هر شب به غیر از جمعه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

عوامل این سریال عبارتند از:

کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سوسن دین محمد، مدیر چهره‌پردازی: جلال امیری مرندی، طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، ناظر خرید: محسن میرزاجانی، مدیر مالی: اصغر تیموری، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سیما محمدی، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه‌کننده: امیر حسین شریفی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین