کد خبر: ۴۲۷۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

یک باند قاچاق کوکائین به کشور در تهران متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: یکی از اصلی ترین باندهای واردکننده کوکائین به کشور در تهران متلاشی شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سردار محمدمسعود زاهدیان افزود: سرشبکه این باند یک فرد 40 ساله بود که در تهران فعالیت داشت و کوکائین را از مرزهای غربی استان آذربایجان غربی وارد کشور می کرد.

وی اضافه کرد: این فرد تعداد زیادی از افراد را تحت پوشش قرار داده بود و به اتفاق همسرش و دو نفر دیگر فعالیت داشت.

زاهدیان اضافه کرد: حدود 70 میلیارد تومان از اموال و دارایی این فرد که از این راه به دست آمده تا کنون شناسایی شده است.

سردار زاهدایان در مورد سایر ارتباطات این متهم ، گفت: این موضوع در دست تحقیق است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: از سردسته این باند در زمان دستگیری 250 گرم کوکائین کشف شد که ارزش آن حدود 100 میلیون تومان برآورد می شود.

سردار زاهدیان اضافه کرد: از این فرد یک ویلا در لواسان، دو باغ در کردان، چند ساختمان در تهران به صورت مجتمعی، چندین باب مغازه و خودرو کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: اعضای خانواده این فرد هیچ گونه اعتیادی نداشته و حتی سیگار هم استعمال نمی کنند و در زمان دستگیری تنها حدود یک میلیارد تومان پول در حساب همسر این فرد بود.

وی از دستگیری یکی از عوامل باند «نصیر بامری» در کرمان خبر داد و گفت: این فرد از افراد متواری بود که با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، دستگیر و یک قبضه سلاح از وی کشف شد.
سردار زاهدیان پیش از این گفته بود، نصیر عامری سرشبکه این باند 11 شبکه را هدایت می کرد و در خردادماه سال گذشته در سیستان و بلوچستان دستگیر شد، برخی از قاچاقچیان کشور با وی در ارتباط بودند و در پولشویی و قاچاق نقش داشته اند.

در این رابطه بیش از 250 میلیارد تومان اموال وی توقیف شد که با پیگیری های بعدی رقم اموال و دارایی شناسایی شده از وی به 400 میلیارد تومان رسیده است، بیش 315 نفر از مرتبطین وی نیز شناسایی و تحت پیگرد هستند.

به گفته وی، این فرد 50 ساله بیش از 15 سال سابقه کار داشته و محل استقرار وی سیستان و بلوچستان بوده و در برخی کشورهای افریقایی و حوزه خلیج فارس فعال بوده است. رئیس پلیس مواد مخدر گفت: باند تمساح خلیج از اعضایی بود که با این فرد کار می کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین