کد خبر: ۴۲۷۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

کنایه به شهرداری: همانطور که به خیریه‌ها کمک می‌کنید، به بیمارستان‌های سوختگی هم کمک کنید

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: نباید در تبصره های بودجه، خارج از چارچوب بودجه مصوب اجازه تامین درآمد و مصرف داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رحمت اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در بررسی لایحه بودجه سال 96, اظهار کرد: منابع در سه بخش درآمدها، واگذاری دارایی های مالی و واگذاری دارایی های سرمایه ای است. 40 درصد بودجه غیر نقد است که این 40 درصد فقط می تواند از محل دارائی های سرمایه ای که غیر نقد است پیش بینی شود و نباید از واگذاری دارایی های مالی و درآمدها که نقد است دیده شود.

وی با بیان اینکه قرار بود سهم بودجه نقد به صورت پلکانی کاهش یابد، اعلام کرد: این سهم در بودجه امسال نیز 40 درصد است در حالی که باید در سال 96 به 35 درصد کاهش می یافت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین گفت: نقش و کارکرد تبصره های بودجه عمدتا نظارتی است و در برخی موارد ساز و کار خاص برای تعیین الویت و صدور مجوز هاست و نباید در تبصره ها و خارج از چارچوب بودجه، اجازه تامین درآمد و مصرف داد.

حافظی گفت: اگر درآمدی قابل پیش بینی است، باید در ردیف ها بگذاریم در غیر اینصورت باید حذف شود و نباید در تبصره ها دیده شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ او در ادامه گفت: تهران از نظر تعداد تخت و بیمارستان سوختگی به شدت دچار مشکل است. در حال حاضر کمتر از 150 تخت سوختگی در تهران داریم که حداقل به 300 تخت دیگر نیاز داریم.

وی با کنایه به شهرداری گفت: همانطور که به خیریه ها کمک می کنید، به احداث بیمارستان های سوختگی دولتی نیز کمک کنید، باید به بودجه بیمارستان های سوختگی کمک شود، در این زمینه پیشنهاد کمیسیون سلامت به صورت مکتوب ارائه شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین