کد خبر: ۴۲۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

قطار تبریز - مشهد برای نجات جان مادر باردار متوقف شد

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید و مسدود بودن راه های ارتباطی در حوزه آذربایجان شرقی، قطار تبریز - مشهد برای نجات جان مادر باردار توقف اضطراری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خانواده این مادر باردار به یکی از ایستگاه های راه آهن در منطقه آذربایجان شرقی مراجعه کردند و خواهان رساندن این مادر به مرکز درمانی برای وضع حمل شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مسیرهای جاده ای بر اثر برف و کولاک مسدود بود، قطار مسافری تبریز – مشهد در ایستگاه بابک آذربایجان شرقی توقف کرد و این مادر را به بیمارستان میانه رساند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: یک کوپه برای مادر باردار و همراه وی در این قطار اختصاص یافته بود که ساکن روستای بزینه رود در 30 کیلومتری تبریز به میانه قرار دارد.

خدایی اظهارکرد: تمام عوامل و نیروهای راه آهن برای نجات جان مادر که در برف و کولاک گیر کرده بود اقدام کردند و جان وی را به موقع نجات دادند.

وی اظهارکرد: روز گذشته/دوشنبه/ به همه عوامل و روسای قطارها دستور داده شد تا همه مسافرانی که از منطقه شمالغرب قصد سفر به استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران را دارند بدون بررسی بلیت سوار و به مقصد برسانند تا مسافری سرگردان نشود.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: با توجه به بارش قابل توجه برف با ارتفاعی چشمگیر در حوزه مراغه طول ریلی این منطقه از کشور باز و تردد قطارها در جریان است.

حوزه استحفاظی راه آهن منطقه شمالغرب کشور از کیلومتر 1244 محور تهران - آذربایجان، از ورودی ایستگاه کهن دژ در استان قزوین شروع در خروجی مهاباد در کیلومتر 693 محور آذربایجان غربی به پایان می رسد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان، میانه، هشترود، خداجو، مراغه، ملکان، بناب، میاندوآب و مهاباد را پوشش می دهد.

با بهره برداری از مسیر ریلی قزوین - رشت این مسیر نیز به خطوط ریلی اصلی راه آهن منطقه شمالغرب کشور اضافه خواهد شد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل 6 استان در ارتباط است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین