کد خبر: ۴۲۷۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

تعطیلی برخی مدارس نوبت صبح کردستان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا روز چهارشنبه مدارس نوبت صبح شهرستان مریوان، سروآباد و دیواندره تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز : «علیرضا منتشلو» سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر، روز چهارشنبه تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستانهای مریوان، سروآباد و دیواندره در نوبت صبح تعطیل است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس سایر شهرستان نیز گفت: تاکنون درخواستی از سوی آموزش و پرورش این شهرستان ها مبنی بر تعطیلی یا شروع فعالیت با تاخیر مدارس دریافت نشده است.

وی اظهار کرد: در صورت هر گونه تغییراتی در شروع فعالیت مدارس در سایر شهرستان ها نیز اطلاع رسانی به موقع توسط رسانه ها و خبرگزاری های استان انجام می شود.

وی از والدین خواست در این مدت که سطح خیابان ها و معابر لغزنده است هنگام خروج از منازل بیشتر از کودکان خود مواظب کرده و آنها را در مسیر همراهی کنند.

روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز نوبت صبح و بعداز ظهر مدارس برخی شهرستان های استان از جمله قروه، دهگلان، دیواندره و مناطق کلاترزان و سریش آباد تعطیل بود.

با ورود یک سامانه بارشی به غرب کشور بارش برف و باران از بامداد دوشنبه در مناطق مرکزی و شرقی استان کردستان آغاز شده و بارش ها همچنان تداوم دارد.

طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش ها تا روز پنجشنبه در استان تداوم خواهد داشت و بارش ها در روز چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

با شروع فعالیت این سامانه بارشی تاکنون به طور میانگین 17 میلیمتر بارندگی در استان ثبت شده که کامیاران با 38میلیمتر، مریوان 22.9 و قروه 22.1 میلیمتر بیشترین بارندگی ها را به خود اختصاص داده بودند.

در سال تحصیلی جاری در کردستان بیش از 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین