کد خبر: ۴۲۷۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

مطهری: صدا و سیما تصمیمات مجلس را به سخره گرفته است

امروز در جامعه شاهد هستیم یک خودرو بعد از نقل و انتقال در 10 دست، برگردانده می‌شود و همه مردم راهی قوه قضائیه می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده قصرشیرین در انتقاد از عملکرد صدا و سیما در رابطه با اسناد ثبت خودرو گفت: صدا و سیما باید منطبق بر قانون عمل کند.

به گزارش ایسنا، فرهاد تجری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: دو هفته پیش کمیسیون اصل 90 در راستای شکایات کانون سردفتران رسمی در خصوص ثبت وقوع معاملات خودرو تشکیل جلسه داد. براساس رأی کمیسیون اصل 90 ثبت خودرو به صورت رسمی را الزامی دانستند و ثبت پلاک، صدور کارت مالکیت براساس قانون بر عهده ناجا است.

او ادامه داد: این تصمیم قانونی است،‌ اما از آن روز سازمان صدا و سیما که تریبون رسمی نظام است و باید محل قانونمندی باشد، نسبت به تصمیم این کمیسیون مواضع قانون شکنانه می‌گیرد. ناجا هم متاسفانه در این خصوص مرتکب تخلف می شود.

این نماینده مجلس افزود: امروز در جامعه شاهد هستیم یک خودرو بعد از نقل و انتقال در 10 دست، برگردانده می‌شود و همه مردم راهی قوه قضائیه می‌شوند.

 او خطاب به مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: اقتدار مجلس در چنین جاهایی باید حفظ شود. صدا و سیما تصمیمات مجلس را به سخره گرفته و با این روند در حق مجلس ظلم می کند.

مطهری در پاسخ به این نماینده مجلس گفت: این موضوع دو سه سال است که مورد اختلاف نیروی انتظامی و دفاتر اسناد رسمی است. ملاک تفسیر قانون است. طبق تفسیری که شما هم توضیح دادید، مطلب همان است که گفتید. اگر هم نیازی به استفساریه باشد باید مطرح شود. صدا و سیما باید منطبق بر قانون عمل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
6
وقتی صدا و سیما در اشغال دارودسته شریعتمداری کیهانه چه توقعی دارید؟حال آدمو بهم میزنن اینا.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین