کد خبر: ۴۲۷۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

یخ‌بندان در راه زنجان

مسئول بخش پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان از روز شنبه دمای هوا کاهش شدید خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سونا صرفی در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌هالی پیش‌یابی انتظار داریم صبح شنبه سامانه بارشی از استان خارج شده و توده هوای سرد در منطقه حاکم خواهد شد.

وی تصریح‌ کرد: انتظار داریم امروز بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه داشته و تا فردا همین روال در منطقه حاکم باشد و بارش‌ها ادامه داشته ولی به مرور سامانه از صبح شنبه از منطقه خارج خواهد شد و توده هوای سرد جایگزین آن می‌شود.

این مسئول ادامه داد: انتظار داریم با ورود سامانه هوای سرد بین 8 تا 10 درجه دمای هوا کاهش یافته و این روند در طول هفته ادامه داشته باشد که نتیجه آن یخ‌بندان سراسری خواهد بود و هشدارهای لازم در این رابطه به مسئولان امر داده شده است.

وی به مقدار بارش‌های سامانه حاکم در منطقه تا روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در زنجان از پنج‌شنبه هفته گذشته تا چهارشنبه 18 میلی‌متر بارش برف را ثبت کرده‌ایم که این مقدار در شهر آب‌بر به 33 میلی‌متر رسیده است. همچنین بارش در قیدار 16 میلی‌متر و در ماه‌نشان 14 میلی‌متر گزارش شده است. بارش برف در خرم‌دره و ابهر نیز 23 میلی‌متر بوده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین