کد خبر: ۴۲۷۴۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
پرسپولیس ۲ - سپاهان ۱

احیای پرسپولیس با چاشنی پنالتی و گل بارسایی

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با حساب دو بر یک از سد سپاهان بگذرد تا همچنان به روند صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته ۲۲ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک تیم سرخ‌پوش به پایان رسید.

برای پرسپولیس مهدی طارمی و رامین رضاییان (پنالتی) گلزنی کردند و تک گل سپاهان را طالب ریکانی (پنالتی) به ثمر رساند.

نیمه نخست:

در این نیمه پرسپولیس بر توپ و میدان مالک بود اما تنها یک بار و آن هم در دقیقه نخست بود که فرصت مسلم گلزنی را به دست آورد. در آن صحنه وحید امیری بعد از جا گذاشتن دروازه بان تیم سپاهان می‌توانست گلزنی کند اما توپ او را کولی بالی مدافع سپاهان از روی خط دروازه بیرون کشید.

در ادامه این نیمه تلاش پرسپولیسی‌ها برای باز کردن دفاع تیم سپاهان موفقیت آمیر نبود تا اینکه در دقیقه ۴۵ طارمی فرصت خوبی برای گلزنی بدست آورد اما شوت او در داخل محوطه جریمه سپاهان به اوت رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

نیمه دوم بازی با روندی آرام آغاز شد تا اینکه دروازه بان سپاهان روی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد و این توپ را رضاییان با یک پوس به طارمی داد تا او در دقیقه ۵۶ گل نخست بازی را بزند. این توپ به شکلی زده شد که یاداور کار ترکیبی و تمرین شده سوارز و مسی بود. بعد از این گل تیم سپاهان به جلو آمد و موقعیت‌های خوبی را به دست آورد که یکی از آنها در دقیقه ۷۴ بود و محدی در مصاف تک به تک با بیرانوند، توپ را به اوت زد.

به گزارش ایسنا، در دقیقه ۸۱ این بازی تیم فوتبال سپاهان یک پنالتی بدست آورد که این توپ را ریکانی به گل تبدیل کرد و حساب یک بر یک شد اما این پایان کار نبود و خطای عجیب و قابل بحث حاج صفی روی طارمی یک پنالتی دیگر به پرسپولیس هدیه داد تا این‌باره رضاییان این توپ را به گل تبدیل کند و بازی دو بر یک شود و تیم سپاهان بعد از این گل یکبار توسط محمدی فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما این توپ را بیرانوند در مصافی تک به تک دفع کرد تا بازی با حساب دو بر یک به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
ایول پرسپولیس
تو قهرمانی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
گلش خطا بود.رضاییان قبل از ضربه طارمی وارد محوطه شده بود.ویدیو ش رو ببینید...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین