کد خبر: ۴۲۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

امام جمعه اهواز: مردم با رشد فکری و بلوغ سیاسی اعتراض کردند

مردم خوزستان و بخصوص شهرستان اهواز با رشد فکری و بلوغ سیاسی در روزهای اخیر اعتراض خود را به مسئولان نشان داده و شعارها و حرکت‌ها نیز سنجیده و مناسب و توام با اخلاق اسلامی بود.
آفتاب‌‌نیوز :
امام جمعه اهواز گفت: دولت برای رفع مشکلات پیش آمده در خوزستان به خصوص شهرستان اهواز تمامی امکانات خود را به کار گرفته و امید است بزودی مشکلات شهرستان اهواز برطرف شود.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز اظهار کرد: درهفته های اخیر در خوزستان و به خصوص در شهرستان اهواز شاهد بروز پدیده گرد و خاک بودیم که به شدت مردم این شهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: اگرچه در گذشته نیز قطعی آب و برق در این استان وجود داشت اما اطلاع رسانی بهتری می شد و این قطعی طولانی مدت و بدون اطلاع قبلی مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرد.

خطیب نمازجمعه اهواز ادامه داد: یکی از مسائلی که مردم از آن گله مندند بی اطلاعی از دلیل قطعی آب و برق بود که همه را نگران کرد.

وی بیان کرد: این مسائل صبر مردم شهرستان اهواز را لبریز کرده و آن ها از طریق صدا و سیما، فضاهای مجازی و تجمع در روزهای اخیر اعتراض خود را نشان دادند اما جای قدردانی دارد که این اعتراض ها و تجمع ها که حق طبیعی مردم است به صورت کاملا سالم برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: مردم خوزستان و بخصوص شهرستان اهواز با رشد فکری و بلوغ سیاسی در روزهای اخیر اعتراض خود را به مسئولان نشان داده و شعارها و حرکت ها نیز سنجیده و مناسب و توام با اخلاق اسلامی بود.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که در این تجمع ها انجام شد بستن راه نفوذ دشمنان خارجی و سود جو بود چرا که دشمنان نظام همواره در صدد هستند تا از این طریق به نظام و انقلاب آسیب وارد کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: باتوجه به شرایط نامناسبی که در این شهرستان برای مردم ایجاد شده بود، دولت خدمتگزار از ابتدای این اتفاقات به دنبال راهی برای برون رفت از مشکلات پیش آمده بود که وزارت نیرو در اولین قدم منشا قطعی برق را شناسائی کرد.

وی گفت: خوشبختانه به سرعت دلیل اصلی آن مشخص و یک گروه 500 نفره متخصص از سراسر کشور برای شست و شوی پست های برق به اهواز اعزام شدند.

وی بیان کرد:وزیر نیرو نیز با حضور در این شهرستان از نزدیک اقدامات عملیاتی را برای شست و شوی پست های برق کنترل کرده و وعده داده ظرف مدت 15 تا 18 روز بخش اعظمی از این پست ها شست و شو شوند.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: همچنین وزیر جهاد کشاورزی نیز با حضور در خوزستان به همراه سایر مسئولان مربوطه از کانون های ریزگردها در منطقه شرق استان بازدید کرد و بلافاصله دستور مالچ پاشی و نهال کاری 50 هزار هکتار از این کانون ها را صادر کرد.
خطیب نمازجمعه اهواز همچنین از حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: جا دارد از ملت شریف ایران و بخصوص مردم ولایتمدار خوزستان برای حضور حماسی خود در روز 22 بهمن قدردانی کنیم.

وی حضور مردم در این صحنه حماسی را نشانه پایداری ملت برشمرد و گفت: ملت شریف ایران در این روز حماسه دیگری آفرید که بازهم تمام تحلیلگران دنیا از درک آن عاجز بودند.
آیت الله موسوی جزایری همچنین به برگزاری مراسم چهلمین روز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در اهواز اشاره داشت و افزود: این مجاهد عالی قدر همواره در صحنه های انقلاب حضوری برجسته و فعال داشته و این مراسم نیز برای گرامیداشت یاد و خاطره این روحانی بزرگ ، با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین