کد خبر: ۴۲۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

دیدار مادر با فرزند بعد ۲۴ سال در زندان

منبع: خبرگزاری ایسنا دیدار مادر با فرزند بعد ۲۴ سال در زندان با پیگیری مدیر زندان و واحد مددکاری اجتماعی زندان مرکزی اراک یک زندانی که به جرم قتل عمد در زندان بسر می‌برد، بعد از ۲۴ سال در زندان با مادر خود دیدار کرد. به نقل از سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، به گفته حسین ونکی مدیر زندان مرکزی اراک این زندانی که به جرم قتل عمد در زندان اراک به سر می برد و مدت ۲۴ سال از مادر خود به علت ازدواج مجدد و مهاجرت از کشور جدا بود، طی تماس های تلفنی با مادر وی که در خارج از کشور اقامت دارد، زمینه دیدار آنها فراهم و این ملاقات با شور و حال خاص و در فضایی عاطفی در زندان مرکزی اراک انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
با پیگیری مدیر زندان و واحد مددکاری اجتماعی زندان مرکزی اراک یک زندانی که به جرم قتل عمد در زندان بسر می‌برد، بعد از ۲۴ سال در زندان با مادر خود دیدار کرد.
به نقل از سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، به گفته حسین ونکی مدیر زندان مرکزی اراک این زندانی که به جرم قتل عمد در زندان اراک به سر می برد و مدت ۲۴ سال از مادر خود به علت ازدواج مجدد و مهاجرت از کشور جدا بود، طی تماس های تلفنی با مادر وی که در خارج از کشور اقامت دارد، زمینه دیدار آنها فراهم و این ملاقات با شور و حال خاص و در فضایی عاطفی در زندان مرکزی اراک انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین