کد خبر: ۴۲۷۹۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

برق ۶۴ هزار خانوار گیلانی همچنان قطع است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: اکیپ های برقرسانی در تلاش برای برقراری برق ۶۴ هزار خانوار استان که به دلیل بارش برف سنگین قطع شده بود، هستند.
آفتاب‌‌نیوز : جمشید طالبی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۵ روستا با 64 هزار مشترک در استان که به طور عمده در کوچصفهان، خشکبیجار، لشت نشاء و برخی مناطق آستانه اشرفیه است، بدون برق هستند.

وی یادآور شد: تا ساعت ۲۰ شب گذشته برق بیشتر نقاط پایدار بود اما بدلیل افزایش شدت بارش ها٬ سرما و یخبندان که عیب یابی و رفع آن را مشکل می کرد٬ تعداد مشترکان بی برق افزایش یافت.

طالبی با بیان اینکه با آغاز بارش ها در استان ۲۲۹ اکیپ به صورت آماده باش در مناطق مختلف مستقر شده بودند٬ اظهار کرد: در این مرحله از بارش برف در استان، رطوبت بالا به همراه باد موجب خاموشی هایی از آستارا تا نقاط مرکزی و شرق گیلان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اطمینان داد که در تلاش هستیم تا امشب عمده مشترکان بدون برق را برقدار کنیم.

طالبی همچنین از مردم خواست هنگام برفروبی بام منازل خود، از ریزش برف روی سیم های برق خودداری کنند تا موجب پارگی سیم ها و قطع شدن برق نشود.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه ناپایدار است که بر این اساس شرایط برای کاهش ابر پیش بینی شده اما با صاف شدن آسمان طی امروز بویژه شب تا سه شنبه، وقوع یخبندان مورد انتظار است.

طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق گیلان، مشترکان می توانند در صورت مشاهده هرگونه قطعی برق برای اعلام وضعیت خاموشی با مرکز فوریت های برق با شماره 121 و تلفن روابط عمومی این شرکت به شماره 33665000 تماس بگیرند.
استان گیلان یک میلیون و ۳۳۰ هزار مشترک برق دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین