کد خبر: ۴۲۸۰۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

نامزدی معاون احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، با هدف فرار از محاکمه؟

آفتاب‌‌نیوز :  24 آنلاین نوشت:انتشار خبر قصد نامزدی حمید بقایی برای ریاست جمهوری ، هر چند در برخی محافل رسانه ای اصولگرا ، به بازی جدید احمدی نژاد تعبیر شد، اما خنده و تمسخر فعالان رسانه ای بیشتری را برانگیخت.

در حالی که معاون احمدی نژاد می داند مصداق رجل سیاسی نیست و شورای نگهبان او را پشت در بررسی صلاحیتها متوقف خواهد کرد، تنها می تواند با یک هدف وارد فضای انتخابات شده باشد و آن، نزدیک شدن وی به محاکمه برای تخلفات خود در دولت پیشین است. به نظر می رسد او قصد دارد با حضور در انتخابات، به زعم خود حاشیه امن برای خویش ایجاد کند.

حمیدبقایی که مدتی را نیز در بازداشت به سر برده متهم اصلی واریز ۱۸میلیاردتومان از اموال بیت المال به حساب شخصی دانشگاه ایرانیان است که خودش و احمدی نژاد از موسسان آن بودند. هرچند مبلغ مذکور به بیت المال برگردانده شد ، اصل تخلف در دستگاه قضایی قابل رسیدگی است.

احتمال می رود وی تخلفات دیگری هم مرتکب شده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
1
0
آقايون در چه دنيايي بسر مي برند. در مدت 8 سال حکومتتان به اندازه 50 سال کشور را عقب انداختيد.تا کي مي خواهيد از احساسات مردم سو استفاده کنيد. در مورد مردم چه فکر مي کنيد. طبق نظرات امام (ره) ،مردم پيشگامان اين انقلاب هستند. در اين انتخابات شرکت کنيد تا ببينيد چقدر راي مي آوريد.
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
1
0
واقعا جای تاسف است شخصی که متهم به اختلاس ودزدی است ومدتی هم در زندان بوده با وثیقه ازاد شده ،، با کمال پر رویی اعلام میکند که میخواهد رییس جمهور شود مگر مملکت ما چقدر نسبت به قانون ومقررات بی توجه است که چنین افراد مضحکی اجازه به خودشان میدهند با وجود تخلفات عدیده اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری بکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین