کد خبر: ۴۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

هت تریک گامیرو، دومین هت تریک سریع تاریخ لالیگا

مهاجم اتلتیکومادرید توانست با به ثمر رساندن سه گل در کمتر از پنج دقیقه برابر اسپورتینگ خیخون رکورد دومین هت‌تریک سریع تاریخ لالیگا را به خود اختصاص دهد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه عصر در هفته بیست و سوم لالیگا چهار بر یک اسپورتینگ خیخون را شکست داد. سه گل تیم مادریدی را کوین گامیرو به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی تنها به چهار دقیقه و 45 ثانیه زمان نیاز داشت تا این رکورد را به ثبت رساند. گامیرو که در دقیقه 61 جانشین فرناندو تورس شد در بازی تیمش تاثیر گذار بود و نخستین بازیکنی شد که توانست در اتلتیکو به عنوان یک بازیکن ذخیره هت تریک کند.

مهاجم فرانسوی نخستین گلش را با پاس زیبای آنتوان گریزمان در دقیقه 79 و 33 ثانیه به ثمر رساند. گل دوم را در دقیقه 80 و 54 ثانیه وارد دروازه حریف کرد، در دقیقه 84 و 18 ثانیه هت تریک خود را رقم زد و تعداد گل‌هایش را در لالیگا به 9 رساند.

بازیکن اتلتیکو توانست دومین هت تریک سریع لالیگا را به خود اختصاص دهد. سریع‌ترین هت تریک در سال 1995 توسط ببتو به ثبت رسید. او توانست پنج بار دروازه آلباسته را باز کند که سه گل را در مدت چهار دقیقه (از 82 تا 86) به ثمر رساند. او گل نخست خود را در دقیقه دو وارد دروازه حریف کرد و گل پنجم را در دقیقه 89 به ثبت رساند. آخرین هت تریک سریع لالیگا توسط داوید ویا به ثبت رسیده بود. مهاجم اسپانیایی در 4 دقیقه و 46 ثانیه سه بار برابر اتلتیک بیلبائو  در سال 2006 گلزنی کرد اما امروز این رکورد توسط گامیرو شکسته شد.
گامیرو همچنین چهارمین بازیکن در لالیگا شد که توانست سه گل را به عنوان با ذخیره در یک بازی به ثمر برساند. پیش از او کوسارت به همراه والنسیا، سولدادو با ختافه و ایبورا به همراه سویا به چنین رکوردی دست یافته بودند.
در لیگ برتر انگلیس رکورد سریع‌ترین هت تریک در سال گذشته به ثبت رسید، سادیو مانه زمانی که برای ساوتهپمتون بازی می‌کرد توانست در دو دقیقه و 56 ثانیه هت تریک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین