کد خبر: ۴۲۹۰۳۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
یاران احمدی‌نژاد در صف اول برای انتخابات 96

از زاکانی‌و‌بذرپاش تا جلیلی‌و‌قالیباف/لشکرکشی نامزدهای‌اصولگرا برای ریاست‌جمهوری/تک‌روی جلیلی/درخواست دلواپسان از آیت‌الله‌رئیسی

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلاب، نگرانی و دلواپسی جریان مقابل را در پی داشته است، ابراز داشت: این موضوع موجب شده جبهه رقیب ضمن تخریب شدید گزینه‌های احتمالی جبهه مردمی با توجه به ریزش شدید آراء روحانی، ناگزیر از کاندیداهای ضربه‌گیر در سایه، کمکی، یدکی و زاپاس برای روحانی سخن بگویند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی‌نژاد در ارتباط با کاندیداهای موردحمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار داشت: حمیدرضا حاجی‌بابایی، رستم قاسمی، دکتر محمدمهدی زاهدی، مسعود زریبافان، مهرداد بذرپاش، دکترمحمد عباسی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، عزت‌الله ضرغامی و سید مصطفی میرسلیم از حزب مؤتلفه مطرح‌شده‌اند که اسامی کامل و نهایی از سوی هیئت مؤسس جبهه اعلام می‌شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این وزیر دولت احمدی‌نژاد که با خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرده است، به احتمال نامزدی سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرده و افزود: ایشان چهره‌ای انقلابی، عالمی فرزانه و باتجربه و مدیری مدبر است که از اعتبار بالایی در میان نیروهای متدین و مؤمن برخوردار است و در صورت کاندیداتوری قطعاً موردحمایت گسترده‌ مردم قرار خواهد گرفت. مردم در سراسر کشور به نیکی این روحانی فاضل را می‌شناسند علی‌الخصوص پس‌ازاینکه تولیت آستان قدس رضوی را برعهده‌گرفته و خدمات ارزشمندی ارائه کردند. آقای رئیسی از مقبولیت و محبوبیت بالایی‌ برخوردار است که امیدواریم درخواست‌ها را پذیرفته و به‌عنوان یکی از کاندیداها با ورود به این عرصه بر شورونشاط انتخابات و گرم شدن رقابت‌ها بیفزاید.

حسینی در پاسخ به این پرسش که خود آیت‌الله رئیسی نیز مشخصاً در این زمینه اظهارنظری داشته‌اند یا خیر، این‌گونه گفت: به‌هرحال در محافل مدت‌هاست که مطالبه جدی برای ورود ایشان وجود دارد ولی فعالیت‌های ایشان در حال حاضر بر آستان قدس متمرکز است و تا مدتی قبل که اطلاع دارم نپذیرفته بود اما اصرار و علاقه‌مندی برای کاندیداتوری ایشان وجود دارد که در صورت حضور به‌عنوان یک چهره برجسته و گزینه جدی‌ مطرح خواهد بود.

دیدار مسئولان چند خبرگزاری‌ اصولگرا با با تولیت آستان مقدس امام‌رضا(ع)/ گفته شده که اصولگرایان در تلاش هستند که آیت‌الله رئیسی را راضی کنند تا نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 شود.
دیدار مسئولان چند خبرگزاری‌ اصولگرا با با تولیت آستان مقدس امام‌رضا(ع)/ گفته شده که اصولگرایان در تلاش هستند که آیت‌الله رئیسی را راضی کنند تا نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 شود.

برنامه‌ جبهه یکتا برای انتخابات 96

سخنگوی جبهه یکتا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این جبهه برای انتخابات 96 نیز اظهار داشت: محور بحث‌ها در جلسات داخلی بیشتر بر روی خود اعضای جبهه یکتا متمرکز بوده که تاکنون چندین نفر برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده‌اند. به‌غیراز دوستان یکتا که  از تخصص، تعهد و تجربه مناسب برای مدیریت‌های سطوح عالی کشور مثل ریاست جمهوری برخوردارند شخصیت‌های شایسته دیگری هم هستند که آنان را لایق می‌دانیم اما به‌عنوان جبهه یکتا تاکنون خارج از اعضای خودمان تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. ازجمله این افراد می‌توان به آقایان رئیسی و تقوی اشاره کرد که از وجاهت و وزانت کافی برای این مسؤولیت خطیر برخوردار بوده و می‌توانند به‌عنوان گزینه نهایی جبهه مطرح باشند.به‌هرحال ما تابع تصمیمات جبهه‌ایم و امیدواریم در این زمینه روال منطقی و سیر طبیعی انجام‌شده و اجماع صورت گیرد تا با ایجاد تحول اساسی در کشور به وضع نابسامان مدیریتی پایان داده شود.

اتفاقات سال 92 تجربه تلخی بود

وزیر اسبق ارشاد در دولت احمدی‌نژاد با اشاره به انشقاق جبهه انقلاب در انتخابات 92، گفت: اتفاقات سال 92 یک درس عبرت و تجربه تلخی است که نباید دیگر تکرار شود لذا سازوکاری که این بار در نظر گرفته‌شده، کاملاً متفاوت است. این موضوع نگرانی و دلواپسی جریان رقیب را موجب شده به‌گونه‌ای که ضمن تخریب شدید گزینه‌های احتمالی جبهه مردمی با توجه به ریزش شدید آراء روحانی، ناگزیر از کاندیداهای ضربه‌گیر در سایه، کمکی، یدکی و زاپاس برای روحانی سخن بگویند.

تک‌روی جلیلی 

 در حالی که دیروز سخنگوی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی از عدم حضور نام سعید جلیلی بین چهره‌های موردنظر این جبهه برای انتخابات 96 خبر داده بود، وی حالا به خبرگزاری فارس گفته است:‌ نام آقای جلیلی در روز مجمع ملی به رأی گذاشته می‌شود تا مشخص شود آیا جز 10 نفر نهایی هست یا خیر. 

مرضیه وحید دستجردی افزود:‌ ما  جلسات مثبت و سازنده‌ای با جبهه‌پایداری داشته‌ایم،‌ برخی از اعضای هیأت مؤسس نیز با شخص آیت‌الله مصباح که جایگاه بالایی در جبهه پایداری دارد، دو جلسه داشته‌اند. از بین 50 نفری که برای کاندیداتوری معرفی شده یا اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، آقای جلیلی نیز مطرح هستند. با اینکه آقای جلیلی اعلام نکرده است که جبهه مردمی را قبول دارد اما نظر همه دوستان در هیأت مؤسس این بود که نظر دوستان پذیرفته شود و نام آقای جلیلی روز پنجشنبه به رای گذاشته شود تا ببینیم آیا جز 10 نفری که بالاترین رای را می‌آورد،‌ هست یا خیر. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
20
15
آقای رئیسی عنوان مقدسی را در اختیار گرفته و باید منشاء خدمات بزرگی به آستان قدس شود شهر مشهد با توجه به جایگاه معنوی آن نیازمند مدیر دلسوز و عالمی فرزانه است که حضور ایشان در راس تولیت آستان مبارک حضرت رضا فرصت مغتنمی است اگر رئیسی بتواند حرم را کانون الهام بخشی در حوزه معارف دینی و فرهنگی نماید و بتواند با ایجاد فضاهای فرهنگی سطح آگاهی و بینش و بصیرت زوار و مجاوران را بالا برد در سال 1400 مدیری بدون رقیب خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
ایشون دنبال قدرت و ثروت هستند.زر و زور.سومی را دارند.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
واقعا عجیبه که بعضی ها بدون دلیل افراد رو متهم میکنند
عمو اصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
20
30
هیچ کدوم محبوبیت ندارن بین قشر متوسط وبالای جامعه ... انشاالله دکتر روحانی برنده انتخابات هستند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
15
19
اصولگرایان از درد مزمنی رنج می برند که با توجه به زمان کم باقی مانده تا انتخابات قابل درمان نیست اولا خود اصولگرایی یک بار سنگین لایتحمل است زیرا در جهان امروز و باتوجه به پیچیدگی عالم سیاست نمی توان در واقع به دنبال یک اصل خاص بود و بر همان اصل تا آخر پای فشرد دوم اجتهادات درون تشکیلات و احزاب اصولگراست که برخی خود را از دیگران اصولگرا تر می دانند و خود این سبب عدم ایجاد یک وفاق می شود دیگر آنکه برای ایجاد وحدت روی به پدید آوری تشکلهای جدید می آورند خود این تشکل سازی قبل از فراهم ساختن مقدمات علمی و اعتقادی خودش یک معضل جدید می شود تشکل جدید اصولگرایان از جزایری به وجود امده که در کمیسیون برجام نتوانستند طرح خاصی برای برنامه هسته ای رائه دهند کمیسیونی که که در ظرف بیست دقیقه با یک برخاستن و نشستن بی خاصیت شد الان نیز وقت خودشان را تلف می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
14
17
ببخشید مگه هر کی کاندید بشود وام بلاعوض می دهند.البته کاندیداهای بالا که همه احساس وظیفه و تکلیف کردند وفقط برای رضای خدا می خواهند کاندید شوند و گر نه برای قدرت و مال دنیا اساساً پشیزی ارزش قائل نیستند.اینکه تعدادشان هم زیاد است برای اینست که می خواهند در کار خیر از هم سبقت بگیرند.فقط باید بریم کنار که توی این سبقت گرفتن ، زیر دست وپا له نشویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
14
13
اصولگرایان همه تشنگان خدمت به مردم به صف برای ریس جمهور شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
همه احساس تکلیف کردند.الان زمان جشن تکلیفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
15
25
اينان همان هايي هستند كه دسته گلشان احمدي نژاد و و جليلي نژاد هاست مگر در مورد انتخاب اشتباهي احمدي نژاد اجماع نداشتند آنهم چه اجماعي پر از به به و چه چه و ديديم چه خاكي بر سرمان ريختند اعتماد به اينان مثل كاغذ مچاله شده س هر چه قدر سعي كني صافش كتي مثل اولش نميشه، آقاي رئيسي هيچگاه خودش را آلت دست خودشيفتگان قرار نمي دهد . در رابطه با جريان اصولگرايي حرف مردم اينه : ( آسيب بس )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
11
1
دکتر سید محمد حسینی به نرخ روز نون می خورد.تا دیروز دنبال احمدینژاد فردا دنبال ضرغامی.اما ملت هوشیار تر از این حرفها هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
9
1
اصول گرایان تا سنت نشکنند راه به جایی نمیبرند باید در تصمیم گیری های مهم استقلال داشته باشندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
7
2
این آقای همان تولیت رضوی بس است
رئیس جمهور فقط روحانی عزیز
سرباز وطن
|
United States of America
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
6
1
خدایش خودشونم میدونن روحانی بین مردم محبوب تره....همه اینا زمان احمدی نژاد باعث این وضع تحریم و نارضایتی ها شدن....بین این کاندیدا جلیلی کسی قبول نداره...قالیباف هم پروندش سیاهه...بقیه هم در حد روحانی محبوبیت ندارن
تا وقتی هی دم از حرفای تکراری بزنن راه بجایی نمیبرن...حالا نگاه کن روحانی یا چه اختلافی پیروز میشه
روحانی و ظریف خدا حفظشون کنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین