کد خبر: ۴۳۰۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

افت شدید بیرانوند و آژیر خطر برای پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند این روزها آن آمادگی سابق را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : هفته سی‌ام لیگ پانزدهم. ورزشگاه آزادی جای سوزن انداختن نیست و هواداران پرسپولیس منتظر جشن قهرمانی هستند اما انگار تقدیر جور دیگر نوشته شده و پرسپولیسی ها ایستاده مردند. پرسپولیس راه آهن را شکست داد اما دستش به جام نرسید. آن روزها هواداران گل های خورده پرسپولیس را عامل ناکامی می دانستند. پرسپولیس در لیگ پانزدهم هر چقدر در خط حمله قدرتمند نشان داد اما در خط دفاعی چیزی بود شبیه پنیر سوئیسی!

با این حال پس از اتمام لیگ و البته بعد از جذب علیرضا بیرانوند تا حدودی خیال هواداران پرسپولیس از خط دروازه راحت شد. بیرانوند به لطف خط دفاعی مستحکم سرخ پوشان آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشت و کلین شیت های زیادی کرد اما به نظر می رسد که او این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی برد. پرسپولیس به لطف حضور شماره یک تیم ملی در درون دروازه در بیست هفته تنها پنج گل دریافت کرد اما بیرانوند در 4 دیدار اخیر سرخ پوشان 7 گل دریافت کرده است و این نشان می دهد که او آماده نیست و از روزهای اوجش فاصله گرفته است.

در دیدار مقابل استقلال بیرانوند روی سه توپ ارسالی سه بار دروازه اش باز شد و در دیدار برابر الوحده هم حریف تنها دو موقعیت صد در صد داشت که هر دو به گل تبدیل شد. خیلی از کارشناسان معتقدند او همچنان در شوک دربی است و نتوانسته شکست و سه باری که دروازه اش را باز شده دیده هضم کند.به همین دلیل و از لحاظ روحی شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد. بیرانوند شب گذشته در چند صحنه دچار اشتباه شد و حتی در دقایق پایانی نزدیک بود با دفع توپ اشتباهش کار دست پرسپولیس بدهد. گرچه تا پایان فصل زمان کمی باقی مانده اما این ناآمادگی بیرانوند در هفته های اخیر می تواند اوضاع را برای پرسپولیسی ها بحرانی کند. او حتی با این روند تیم ملی را هم از دست خواهد داد. بیرانوند در دوران مصدومیتش و با دستی گچ گرفته به تمریناتش ادامه می داد تا جایگاهش در قفس توری تیم ملی را از دست ندهد. حال باید دید سنگربان پرسپولیس می تواند از این بحران خارج شود یا خیر؟


منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین