کد خبر: ۴۳۱۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

وزیر ارتباطات: لزومی ندارد نامزد اصلاح‌طلب دیگری در کنار روحانی وارد انتخابات شود/ نباید تشتت و تردید در ذهن مردم بوجود بیاوریم

وزیر روحانی در واکنش به اظهارات برخی سیاسیون از جریان اصلاح طلب مبنی بر حضور نامزدهای پوششی در کنار روحانی در انتخابات 96 گفت: لزومی ندارد این کار انجام شود.
آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که جریان اصلاح‌طلب اخیرا مطالبی تحت عنوان حضور تعدادی از کاندیداها در کنار آقای روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 را مطرح کرده است که برخی کارشناسان سیاسی از آن به عنوان کاندیدای پوششی یاد می‌کنند، نظر شما درباره اینکه در کنار آقای روحانی دیگر کاندیداها از این جریان حضور پیدا کنند چیست، گفت: ما نظرمان در حزب اعتدال و توسعه این است که فکر می‌کنم لزومی ندارد این کار انجام شود.

وی در ادامه تاکید کرد‌: خود آقای روحانی می‌تواند هم دفاع کند و هم اینکه تشتت و تردید نباید در ذهن مردم بوجود بیاوریم. منتها ممکن است آقایان هم دلیل خاص خودشان را داشته باشند که باید از خودشان بپرسیم.

مدتی است که موضوع معرفی گزینه‌ای به اصطلاح «پوششی» در کنار حسن روحانی به نقل محافل اصلاح طلب تبدیل شده که در این میان عده ای بر این باورند که روحانی باید تنها گزینه جریان اصلاحات برای انتخابات 96 ریاست جمهوری باشد اما عده ای دیگر هم معتقدند حضور چهره های هم عرض و در کنار روحانی باید وجود داشته باشد.

از همین رو افرادی همچون عطریانفر و صفایی فراهانی بر این باورند که باید در کنار روحانی، افرادی نظیر اسحاق جهانگیری و محمدعلی نجفی هم وارد رقابت در این انتخابات شوند.

تعداد دیگری از جریان اصلاح طلب هم از علی مطهری، مسعود پزشکیان و محمدرضا عارف به عنوان گزینه های پوششی روحانی نام می‌برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین