کد خبر: ۴۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

چرا صالح‌علا حاضر به شرکت در «سه‌ستاره» نشد؟/آخرین خبر از «قندپهلو»

تهیه‌کننده «قند پهلو» و «چشم شب روشن» که هر دو برنامه‌اش در «سه‌ستاره» یکی در بخش بهترین برنامه تخصصی و دیگری در بخش بهترین برنامه ورزش و سرگرمی نامزد است، درباره عدم علاقه محمد صالح‌علا به شرکت در مسابقه توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :
شب گذشته در چهارمین قسمت از برنامه «سه ستاره» و در بخش انتخاب بهترین برنامه ورزش و سرگرمی، امیر قمیشی که همزمان تهیه‌کنندگی دو برنامه «چشم شب روشن» در بخش برنامه‌های تخصصی و «قند پهلو» در بخش سرگرمی را بر عهده دارد، مقابل احسان علیخانی حاضر شد.

با قدری تاخیر رضا رفیع مجری «قند پهلو» نیز مقابل دوربین آمد و هر دو از این مسابقه تلویزیونی سخن گفتند.

دین «چشم شب روشن» به مدیر شبکه چهار و دانش و کاریزمای صالح علا

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه‌های «قند پهلو» و «چشم شب روشن»، قمیشی در ابتدای صحبت هایش به دلایل عدم حضور خود و محمد صالح علا در برنامه دو شب قبل «سه ستاره» و شرکت در رقابت برنامه های تخصصی اشاره کرد و گفت: موفقیت «چشم شب روشن» در این مدت کوتاه بعد از لطف خدا صرفا مدیون نقطه گذاری دقیق شورای محتوایی این برنامه به سرپرستی قائم مقام سیما و مدیر شبکه چهار بوده و پس از آن همه چیز صرفا مدیون دانش و کاریزمای محمد صالح علاست.

صالح علا از هر مسابقه یا نظرسنجی پرهیز می کند

وی با بیان اینکه حضور او بدون صالح علا در این رقابت بی معنا جلوه می‌کرده است، ادامه داد:‌ آقای صالح‌علا اصولا از حضور در  هر مسابقه یا نظرسنجی پرهیز می‌کند، چرا که اعتقاد دارد در صورت پیروزی شرمنده رقیبان است و در صورت عدم پیروزی خجالت زده از رأی طرفداران و محبت داورانی می‌شود که برنامه را نامزد کردند.

پاسخ قمیشی و رفیع به شایعات

در ادامه علیخانی با اشاره به ظرفیت طنز در رسانه ملی، درباره شایعه بازداشت رضا رفیع و حضور شرکت‌کنندگان تاجیک و افغان در برنامه سال گذشته «قند پهلو» سوالاتی را مطرح کرد که رفیع و قمیشی پاسخگوی آنها بودند.

مقابل دوربین رفتن «قند پهلو» پس از یک سال وقفه

سری جدید «قند پهلو» چند روزی است با اجرای رضا رفیع و داوری ناصر فیض و شهرام شکیبا پس از یک سال وقفه مقابل دوربین رفته و در ایام نوروز به روی آنتن می رود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین