کد خبر: ۴۳۲۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۹

دوستی تلگرامی با دختر ناشناس فاجعه آفرید

شامگاه دوشنبه کارکنان رستورانی در خیابان کارگرشمالی شاهد دعوای ۴ جوان در این خیابان بودند. آنها قصد پادرمیانی داشتند اما دعوای دو گروه دو نفره به حدی شدید بود که یکی از آنها با شیشه دلستر شکسته ضربه‌ای به سر یکی از طرفین زد.
آفتاب‌‌نیوز :
همه‌‌چیز از دعوای ۳ جوان در یک گروه تلگرامی شروع شد. آنها بر سر دختری که هیچ‌کدام او را ندیده بودند با هم درگیر شدند و در این دوئل عشقی، یکی به قتل رسید، دیگری مجروح و نفر سوم به جرم قتل بازداشت شد.

شامگاه دوشنبه کارکنان رستورانی در خیابان کارگرشمالی شاهد دعوای ۴جوان در این خیابان بودند. آنها قصد پادرمیانی داشتند اما دعوای دو گروه دو نفره به حدی شدید بود که یکی از آنها با شیشه دلستر شکسته ضربه‌ای به سر یکی از طرفین زد. پسر جوان که زخمی و به‌شدت عصبانی بود با قمه به سمت دو نفر دیگر هجوم برد و به جان آنها افتاد. شاهدان با دیدن این صحنه پلیس و اورژانس را خبر کردند و دقایقی بعد مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در محل حاضر شدند.

دو نفری که با ضربات قمه مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند و پسرجوانی که قمه خون‌آلود در دستش بود با دیدن خودروی پلیس پا به فرار گذاشت. در چنین شرایطی مأموران به تعقیب متهم پرداختند و دقایقی بعد او را که چند خیابان پایین‌تر در یک مغازه عطاری پنهان شده بود دستگیر کردند.

دوستی تلگرامی

همزمان با دستگیری متهم، مشخص شد یکی از دو جوان مجروح پیش از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. با این حال دیگری که به‌شدت زخمی شده بود، از خطر مرگ نجات یافته و تلاش برای درمان او ادامه یافت. در چنین شرایطی مأموران ماجرا را به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، بازپرس جنایی تهران مخابره کردند و با حضور در محل حادثه تحقیقات ادامه یافت. جوان قمه به‌دست در همان تحقیقات اولیه به جنایت اعتراف کرد و به بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

پسر جوان به همراه همدستش برای انجام تحقیق به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. متهم ۲۳ساله که در خیابان کارگرشمالی در یک دکه روزنامه‌فروشی کار می‌کند در تحقیقات به جنایت اقرار کرد و گفت: مدتی قبل یکی از دوستانم مرا عضو یک گروه تلگرامی کرد که در آنجا با دختری به نام نازنین آشنا شدم.

بیشتر وقت‌ها با هم چت می‌کردیم و چندباری هم تلفنی صحبت کردیم. اگرچه اصلا نازنین را ندیده بودم اما تصمیم گرفته بودم با او ازدواج کنم تا اینکه روز حادثه دوست مقتول که عضو همان گروه بود یک گروه تلگرامی ۳ نفره (من، مقتول و دوست مقتول) ساخت. مقتول و دوستش در این گروه به من گوشزد کردند که نازنین دختر خوبی نیست و علاوه بر من با آنها نیز ارتباط دارد.

وقتی این حرف‌ها را پشت سر نازنین شنیدم خیلی عصبی شدم و در گروه با هم درگیر شدیم. پس از آن قرار دعوا مقابل دکه روزنامه فروشی گذاشتیم که من از شدت عصبانیت با چاقوی بزرگی که برای بریدن کارتن‌ها از آن استفاده می‌کردم به مقتول و دوستش ضربه زدم و خودم هم در این دعوا از ناحیه سر مصدوم شدم. در ادامه جلسه، همدست متهم که شاگرد او بود و در دکه روزنامه‌فروشی کار می‌کرد مدعی شد که در درگیری نقشی نداشته است.

قاضی جنایی برای هر دو متهم قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین