کد خبر: ۴۳۳۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

ادعای جدید: آیفون ۸ جذاب‌تر از گلکسی اس ۸ خواهد بود

امسال جنگ جهانی پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند میان اپل و سامسونگ به اوج خود خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز : سامسونگ با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و اپل با سه گوشی ازجمله یک گوشی متفاوت به نام آیفون 8 (یا آیفون 10) به جنگ یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرآنلاین، با رونمایی زودهنگام گلکسی چند ماه زودتر از آیفون، کره‌ای ها امیدوارند تا گوشی خود را قبل از ورود آیفون 8 به فروش رسانند. همین استراتژی را ال جی با جی 6 در برابر گلکسی اس 8 به اجرا گذاشته است اما بر اساس گفته‌های کارشناسان آیفون 8 از گلکسی اس 8 جذاب‌تر خواهد بود.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر موسسه KGI Securities می‌گوید فاکتورهای گلکسی برای جذابیت فروش کمتر از آیفون 8 است و قطعاً مشتریان بیشتری را به‌سوی خود جذب خواهد کرد.

به گفته وی، نمایشگر OLED با صفحه متفاوت آیفون 8 یکی از این فاکتورها است که در سایز 5.8 اینچی بدون دکمه هوم فیزیکی تعریف‌شده و دوربین سه بعدی با فناوری جدید در خود جای‌داده است.

از سوی دیگر گلکسی نیز فناوری دستیار صوتی Bixby را در گوشی 6.2 اینچی اس 8 پلاس جای‌داده است که اسکنر عنبیه را نیز می‌توان به ویژگی‌های جذاب گوشی کره‌ای افزوده اما قطعاً کمتر از آیفون 8 فروش خواهد کرد.

ازآنجایی‌که در وال استریت نیز سهام اپل به دلیل ویژگی‌های جدید و آیفون 8 که هنوز نیامده، بالا رفته، قطعاً می‌تواند روی فروش اپل تأثیر بگذارد و باید شاهد فروش آیفون 8 بیشتر از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس باشیم.

گفته می شود گلکسی اس 8 به قیمت 799 دلار و اس 8 پلاس نیز 899 دلار (قیمت پایه) به فروش خواهد رفت که بسیار گران تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین