کد خبر: ۴۳۵۴۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

انسداد 19 محور مواصلاتی کشور/ ادامه بارش باران در برخی استان ها

پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد 19 محور مواصلاتی کشور به دلیل ریزش کوه، آب گرفتگی و سیلاب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازپایگاه خبری پلیس راهور ناجا، محور شمشک - دیزین دراستانهای تهران و البرز، پونل -خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، سرو آباد - پاوه دراستانهای کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استانهای گلستان و سمنان، سی سخت - پادنا دراستان کهکیلویه و بویراحمد و شیراز- جهرم در استان فارس مسدود است.

محورفرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس،محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه-دیلم در استان خوزستان،محورهای فرعی بندر چارک - بندر آفتاب و ارمک - باوردان در استان هرمزگان، خمیر- لنگه در استان هرمزگان، کنگان - خورموج(محدوده پیچ جاشک در استان بوشهر به علت ریزش کوه و بالا آمدن آب، محور شهر بابک - هرات در استان کرمان شمال، محور فرعی کازرون - فراشبند و داراب - فسا دراستان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود است.

همچنین محور روستایی چاه پیر- بنه گز در استان بوشهر به علت آبگرفتگی، محور فرعی سنا شنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی ، محور فیروزآباد - جم در استان فارس شمال به علت ریزش کوه و محور هراز در استانهای مازندران و شرق استان تهران به علت ریزش کوه مسدود است.
در استان کرمان(اکثر محورها) و استان خراسان جنوبی (اکثر محورها)بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران - کرج(از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند جنوبی پل فردیس تا پل کلاک) پر حجم و سنگین و
براساس این گزارش، باند شمالی آزادراه کرج-قزوین(از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و باند جنوبی از پل حصارک تا پل فردیس) پر حجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
همچنین درمحور کرج- چالوس (باند جنوب به شمال از ابتدا محور تا تونل شماره 5 سنگین و از خرگوش دره تا کندوان) ترافیک نیمه سنگین و در طول باند شمالی و جنوبی محور رشت-لاهیجان(سنگین) گزارش شده است.

باند جنوب به شمال محور رودبار به منجیل(محدوده پیچ مشیرآباد) پر حجم و روان است.
سایرمحورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین