کد خبر: ۴۳۶۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

پلیس راه نیروی انتظامی ، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تا ساعت 21 امشب پنجشنبه (دهم فروردین ماه) اعلام کرد
آفتاب‌‌نیوز :
در استان مرکزی (محور ساوه - همدان) بارش باران اعلام شده و سطح اکثر محورها در استان خراسان رضوی لغزنده گزارش شده است. همچنین محورهای مشهد - کلات و باغچه - نیشابور در استان خراسان رضوی با مه گرفتگی همراه است.
به گزارش ایرنا به نقل از سایت پلیس راهور ناجا، هم اکنون در باند شمالی آزادراه تهران - کرج (پل کلاک تا پل فردیس)، باند شمالی آزادراه کرج - قزوین (پل فردیس تا مهرویلا)و در باند جنوبی (مهرویلا تا پل فردیس)، باند شمال به جنوب محور کرج - چالوس، باند شمال به جنوب محور هراز (محدوده های لاریجان، تونل شماره یک و نارنجستان) و باند جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو، باند شمال به جنوب (محورهای رودبار - منجیل و لاهیجان -لنگرود) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
همچنین محورهای شمشک - دیزین در استانهای تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استانهای کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استانهای گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور امیدیه - دیلم در استان خوزستان در حال حاضر مسدود می باشند.
به غیر از محورهای یاد شده، سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین