کد خبر: ۴۳۶۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

ترافیک پرحجم در محورهای کرج - چالوس و هراز تمامی ندارد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تا ساعت 7 صبح امروز (جمعه) اعلام کرد که براساس آن، ترافیک در زمان حاضر در طول باند شمال به جنوب محور کرج - چالوس پرحجم و روان اعلام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت پلیس راهور ناجا، همچنین بنا بر این گزارش هم اکنون ترافیک در هر دو باند محور هراز محدوده های تونل وانا و سه راهی لاسم نیز پرحجم و روان گزارش شده است.
همچنین آزادراه قزوین - کرج در استان قزوین با بارش باران همراه بوده و در محورهای چناران - قوچان در استان خراسان رضوی و جویبار - قائمشهر در استان مازندران نیز مه گرفتگی اعلام شده است.
هم اکنون محورهای شمشک - دیزین در استانهای تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استانهای کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استانهای گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور امیدیه - دیلم در استان خوزستان هم مسدود است.
به غیر از محورهای یاد شده، سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین