کد خبر: ۴۳۷۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

طغیانی دیگر از یاغی عراقی/ کمیته انضباطی حواسش به کرار هست؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چرا اجازه می‌دهد بازیکنی که بزرگترین نهاد فوتبالی ایران را زیر سؤال برده برای چندمین بار پیراهن تیمی را در لیگ برتر بر تن کند.
آفتاب‌‌نیوز :
کرار جاسم را دیگر در فوتبال ایران با نام «یاغی عراقی» می‌شناسند؛ هافبک تکنیکی 29 ساله که از اولین زمان حضورش در ایران با پیراهن تیم فوتبال تراکتورسازی تا حضور در استقلال و شاهین بوشهر و بازگشت دوباره به تراکتورسازی، نامش با «حاشیه» گره خورده است.

از درگیری با داور در تراکتورسازی، مشاجره با مجتبی جباری، کاپیتان سابق آبی‌پوشان، دست به یقه شدن با فرزاد مجیدی، سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال، قهر از اردو و مسخره خواندن فدراسیون فوتبال تا طغیان چند باره در تراکتورسازی؛ تا جایی که در دیدار مقابل صبا انواع و اقسام توهین‌ها را به زبان فارسی نثار داور کرد و هم‌تیمی‌هایش جلوی دهان او را گرفتند و به زور او را از زمین خارج کردند.

پیش از این نوشته بودیم بازیکنی که حتی روی یک خبرنگار دست بلند کرده را نباید بار دیگر به فوتبال ایران آورد اما باز هم سراغ یاغی عراقی رفتند تا شاید تکنیکش به حاشیه‌هایش بچربد اما کرار همان راه گذشته را در پیش گرفت.

کرار جاسم البته یک گل برای تیمش زده، 5 پاس گل داده و یک پنالتی هم برای تیمش گرفته اما بیشتر از اینکه به کار تیم اول شهر تبریز بیاید، به ضرر تیمش عمل کرده است. سؤال اینجاست چرا مربیان ایرانی به دنبال جذب چنین بازیکنی می‌روند که کارنامه حضورش در کشورمان سرشار از نقاط تاریک است.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چرا اجازه می‌دهد بازیکنی که بزرگترین نهاد فوتبالی ایران را زیر سؤال برده برای چندمین بار پیراهن تیمی را در لیگ برتر بر تن کند و به حاشیه‌سازی‌های خود ادامه دهد.

باید دید کرار جاسم در پایان فصل راهی کشورش می‌شود یا در لیگ برتر هفدهم هم یکی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
كاملا درست است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین