کد خبر: ۴۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

مدارس کشور روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه دایر است؟

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد:‌ مدارس کشور در روز چهارشنبه هفته جاری دایر بوده و طبق روال معمول به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : زهرا اسماعیلی معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس کشور روز چهارشنبه هفته جاری دایر بوده و طبق روال همیشگی در جریان است.

به گزارش فارس، وی افزود: آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر رشد و توسعه و تأکید رئیس‌جمهور بر ضرروت تلاش مضاعف در تمامی ارکان دولت ایجاب می‌کند که مدارس کشور فراتر از تقویم رسمی تعطیل نباشند.

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش بدون تردید در نهادینه کردن فرهنگ تلاش مسئولانه نقش اساسی دارد.

اسماعیلی متذکر شد: بر همین اساس علاوه بر جدیت مدیران و فرهنگیان در مدارس، همراهی و همدلی خانواده‌ها و اولیاء دانش‌آموزان یاریگر آموزش و پرورش در این فرهنگ‌سازی است.

وی خاطر نشان کرد: به غیر از تعطیلات رسمی مبتنی بر تقویم رسمی کشور، تمامی مراکز آموزشی در غیر از این ایام دایر بوده و فعالیت آموزشی در آن جریان دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین