کد خبر: ۴۳۸۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱

سیمئونه: واردی نسبت به دیگر مهاجم‌های لسترسیتی قدرتمندتر و خطرناک‌تر است

سرمربی اتلتیکومادرید مهاجم انگلیسی لسترسیتی را برتر از دیگر مهاجم‌های این تیم می‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از آس، اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لستر سیتی قرار می‌گیرد. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: لسترسیتی بازی همیشگی‌اش را ارائه خواهد داد. زمانی که توپ به جیمی واردی و یا مهرز برسد این تیم در خط حمله خیلی خطرناک می‌شود. این تیم به دنبال استفاده از بیشترین توانایی یک بازیکن است. جایگاه لستر در اروپا نشان‌دهنده توانایی‌هایش است.
سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: هرگز یک نتیجه عالی را برای هر دو تیم تصور نمی‌کنم. تنها به نحوه بازی فکر می‌کنم که باید با تمام قدرت بازی کرد. بازی درگیرانه‌ای خواهد بود. نتیجه در زمین مشخص خواهد شد.
سیمئونه درباره واردی گفت: او را به‌عنوان یک مهاجم خیلی دوست دارم. واردی نسبت به دیگر مهاجمان لستر قدرتمند است. او می‌تواند در هر حمله خطرناک ظاهر شود. پس از شروع ناموفق در این فصل توانست روند صعودی داشته باشد و همچون فصل گذشته عمل کند.
 سه‌شنبه شب، دیدار دورتموند و موناکو به علت یک انفجار در مقابل اتوبوس تیم آلمانی لغو شد. سرمربی آرژانتینی درباره این حادثه اظهار کرد: نمی‌توان حرفی زد. تنها نگرانی وجود دارد. پس از پایان نشست و ترک این محل خبرهای جدیدتری خواهیم شنید. با شنیدن این خبر نگران شدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین