کد خبر: ۴۳۹۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

نجات خانواده گم شده در کویر مرنجاب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعضای یک خانواده که برای تفریح به کویر مرنجاب رفته و گم شده بودند پس از یک شبانه روز توسط ماموران پلیس شهرستان آران و بیدگل از مرگ حتمی نجات یافتند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ جهانگير كريمي اظهار داشت: يك زوج جوان كه به همراه دختر 10 ساله خود و فرزند همسايه شان به منظور تفريح به منطقه كوير مرنجاب رفته بودند به اشتباه به طرف كوير كونك رفته و راه برگشت خود را گم مي كنند.

وي افزود: خودروي آنها در ماسه هاي كوير فرو رفته و به دليل عدم آنتن دهي تلفن همراه در آن منطقه به ناچار شب را در آنجا سپري كرده و صبح به صورت پياده راه مي افتند و بعد از طي 15 كيلومتر پياده روي در حالي كه خسته و تشنه بودند سرانجام موفق مي شوند با شماره تلفن 110 تماس بگيرند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از برقراري تماس اين خانواده با مركز فوريت هاي 110 بلافاصله يكي از ماموران پليس شهرستان آران و بيدگل جهت جستجوي آنها اقدام و پس از سه ساعت تلاش بي وقفه اين خانواده گرفتار در كوير را پيدا كرده و از مرگ حتمي نجات مي دهد.

سرهنگ كريمي با بيان اينكه خانواده مذكور طي تماس با سامانه 197 از تلاش ماموران پليس براي نجات آنان تقدير كردند گفت: به كساني كه قصد استفاده از كوير مرنجاب را دارند توصيه مي كنيم از رفتن به كوير با خودروي سواري بدون همراه داشتن تجهيزات لازم و آب و خوراكي كافي خودداري كنند و حتماً به همراه يك راهنما وارد كوير شوند و براي سهولت در برگشت از نشانه ها و علامت هاي راهنما استفاده و به توصيه ها و هشدارهاي ارائه شده براي استفاده از كوير توجه کنند تا دچار چنین حوادثی نشوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین