کد خبر: ۴۴۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
وزیر آموزش و پرورش:

بخش دیگری از پاداش بازنشستگی سال 95 فرهنگیان پرداخت می شود

وزیر آموزش و پرورش در آستانه فرارسیدن 12 اردیبهشت روز معلم با اشاره به خبر خوش برای فرهنگیان گفت: حدود 50 درصد از مطالبات فرهنگیان در رابطه با پاداش بازنشستگی سال 95 در دو سه روز آینده پرداخت می شود.
آفتاب‌‌نیوز : فخرالدین احمدی دانش آشتیانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت به در جمع خبرنگاران افزود: بخش دیگری از مطالبات فرهنگیان مربوط به حق التدریس شاغلان است که این مطالبات نیز در مدت دو سه روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی درمورد نارضایتی بسیاری از معلمان مبنی بر برابر نبودن حقوق آنها با سایر کارکنان دولت نیز بیان داشت: بخش اول طرح رتبه بندی برای افزایش حقوق فرهنگیان اجرا شده و برای اجرای مرحله دوم در سال جاری بدنبال تامین اعتبار هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همچنین طرح دیگری برای معلمان در نظر گرفته شده که بر اساس حکم قانون، نظام حقوقی و رتبه بندی فرهنگیان را تایید می کند.
دانش آشتیانی درمورد سازمان نظام معلمی نیز گفت: پیش نویس تشکیل سازمان نظام معلمی در کارگروهی در حال تهیه است که به محض کامل شدن در اختیار دولت و سپس مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

وی درباره وضعیت بانک سرمایه نیز تصریح کرد: مدیر عامل این بانک تغییر کرده و اکنون هیات مدیره و مدیرعامل جدید مشغول به کار هستند و اشکالات پیش آمده در بانک در حال برطرف شدن است.
وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مهمترین مساله این است که اکنون در حال پیگیری مطالباتی هستیم که به واسطه پرداخت وام به افراد وجود دارد و هنوز پرداخت نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین