کد خبر: ۴۴۲۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

مقام ارشد سپاه: مسئول حمله به مرزبان‌های ایرانی دولت پاکستان است /به این اقدام پاسخ خواهیم داد

فرمانده نیروی زمین سپاه گفت: مسئول حمله به مرزبان‌های ایرانی دولت پاکستان است؛ چرا که هیچ گونه کنترلی بر مرزهای خود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار سرتیپ محمد پاکپور در حاشیه یادواره شهدای یگان ویژه صابرین در جمع خبرنگاران با اشاره به ایثارگری شهدا در مقاطع مختلف برای دفاع از امنیت کشور، اظهار داشت: ایثارگری در شرایط خاص و سخت ویژگی‌های بزرگ رزمندگان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: ما در یک دریای پرتلاطم ناامنی قرار گرفته‌ایم که حتی همسایه‌های شرقی ما نیز برای تأمین امنیت با مشکل مواجه‌اند اما ما از امنیت کافی برخورداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حادثه میرجاوه گفت: کشور همسایه ما هیچ کنترلی بر مرزهای خود ندارند و مأمن تروریست‌ها شده‌اند.

سردار پاکپور در پاسخ به این سوال که برنامه نیروی زمینی سپاه برای دفاع از مرزها چیست، عنوان داشت: مسئولیت مستقیم این گونه اقدامات به عهده دولت پاکستان است و ما به این‌گونه اقدامات (تروریستی) پاسخ خواهیم داد چرا که از خاک پاکستان تروریست‌ها نیروی مرزبان ما را مورد هدف قرار دادند دولت پاکستان هیچ کنترلی بر مرزهای خود ندارد و همین موضوع باعث شد تا از خاک پاکستان به مرزبان‌های ما حمله شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
از مسئولان کشور عاجزانه تقاضای رسیدگی داریم. نگدارید خون بهترین عزیزان پرپر شده ایران پایمال بشه . چقدر دردناک بود ............................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین