کد خبر: ۴۴۲۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

پیمان حسینی: سوییس فوتبال ساحلی را خوب بلد است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است ایران بازیکنان بزرگی دارد و می تواند با شکست سوییس به جمع چهار تیم پایانی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا، پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی درباره بازی با نیجریه، اظهار کرد: دیدار مقابل نیجریه بسیار سخت، نفس گیر و بازی این تیم کاملا فیزیکی و جنگنده بود. با این که بازی بسیار نزدیک دنبال شد اما از اینکه در نهایت پیروز میدان شدیم، خوشحالیم.

وی ادامه‌ داد: باخت ما مقابل ایتالیا باعث شد تا بازی شب گذشته مقابل نیجریه بسیار حساس شود، چرا که با از دست دادن امتیاز از سوی ما شانس صعود نیجریه زنده باقی ماند و این تیم با همه توان مقابل ما حاضر شد. به‌ هر حال اکنون به جمع هشت تیم پایانی جام جهانی صعود کردیم و باید تمرکز خود را روی بازی یک چهارم نهایی بگذاریم.

دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: در مرحله بعدی که بازی‌ها به صورت حذفی دنبال می‌شود، به مصاف سوییس خواهیم رفت و بدون شک کار آسانی پیش رو نداریم. در واقع نتیجه‌ این بازی تکلیف ماندن یا ترک ما از رقابت‌های جام جهانی را مشخص می‌کند و امیدوارم با تلاش و تمرکز کادرفنی و بازیکنان این بازی حساس هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: به‌ هر حال می‌دانیم که سوییس تیمی با تجربه و فوتبال ساحلی را بسیار خوب بلد است. این تیم مربی بسیار حرفه ای و کاربلدی دارد و بازیکنان با تجربه ای در تیم‌ ‌ملی  سوییس حضور دارند، به خصوص استانکوویچ شماره 10 این تیم که همواره عملکرد بسیار خوبی در زمین مسابقه ارائه کرده است.

حسینی در پایان گفت‌: البته ما هم بازیکنان بزرگی داریم و تیم یک دست و خوبی هستیم. امیدوارم مقابل سوییس بازی روان‌تری ارائه کنیم و همه تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان یعنی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جام جهانی و پس از آن کسب مدال خوش رنگ جهانی بکار خواهیم رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین