کد خبر: ۴۴۳۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

آقای رییسی! این هم صاحب مجتمع عظیم تجاری/ رئیس ستاد رئیسی تغییر می‌کند؟+سند

در مستند سید ابراهیم رییسی با پخش تصاویری از «مشهد مال» و «برج جام» بارها تاکید شد که صاحبان و سازندگان این مجتمع‌های عظیم تجاری چه کسانی هستند؟
آفتاب‌‌نیوز :
اعتدال نوشت: سید ابراهیم رئیسی در نخستین فیلم انتخاباتی خود شدیدا به احداث «مال‌»های بزرگ، عرضه پوشاک خارجی در این مجتمع‌ها تجاری و بی‌توجهی به ساکنان اطراف این مجتمع‌ها حمله کرد.

 این در حالی است که 24 مرداد سال 1395، مجتمع بزرگ «شاپرک» با زیربنای 20 هزار متر مربع در بزرگراه رسالت، جنب مترو علم و صنعت تهران از سوی علی نیکزاد، وزیر مسکن دولت احمدی‌نژاد و رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

این مجتمع در کنار مجتمع بهزیستی کودکان نارمک واقع شده و اکثریت پوشاک و اجناس عرضه شده در آن از برندهای معروف خارجی می‌باشد، این در حالی است که رئیسی در مستند انتخاباتی خود شدیدا به عرضه پوشاک و اجناس خارجی در مجتمع‌های تجاری معترض بود و آن را موجب بیکاری و رکورد عنوان کرد و با پخش تصاویری از برخی فقرای مشهد که در کنار مجتمع‌های تجاری ساکن هستند این سئوال را مطرح می‌کرد که سازندگان این مال‌ها از وجود این افراد خبر دارند و پول خود را از کجا آورده‌اند؟

در این مستند با پخش تصاویری از «مشهد مال» و «برج جام» بارها تاکید شد که صاحبان و سازندگان این مجتمع‌های عظیم تجاری چه کسانی هستند؟

موضوع اما وقتی جالب‌تر می‌شود که با مراجعه به سایت http://tcdgroup.ir، سازنده مجتمع شاپرک تهران، مشخص می‌شود که علی نیکزاد مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ساختمانی توسعه و تدبیر است و بسیاری از پروژه‌های بزرگ تجاری تهران توسط این شرکت یا ساخته شده یا در حال ساخت است.  پروژه لوکس رویال در سعادت آباد تهران، پروژه تجاری، اداری میرداماد تهران، پروژه در حال ساخت حقانی تهران، پروژه مسکونی-تجاری آجودانیه و پروژه‌های لوکس دیگری در مشهد، تبریز و سنندج به عنوان پروژه‌های این شرکت معرفی شده است.

باید دید ابراهیم رئیسی که تلاش می‌کند خود را زاده فقر و حامی محرومان نشان دهد و منتقد جدی ساخت مجتمع‌های تجاری بزرگ و لوکس است در برابر این اقدامات و رزومه پربار رئیس ستاد خود چه می‌کند؟ 

اقدامات علی نیکزاد و شرکت تحت مدیریت او هرچند خلاف قانون نیست اما عملکرد او در این شرکت با خط مشی اعلامی سیدابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری فاصله فاحش دارد و یک رسوایی سیاسی محسوب می‌شود و حالا باید دید رئیسی در برابر این رسوایی سیاسی و خط مشی‌ای آیا سکوت می‌کند یا اقدامی دیگر؟ این اولین آزمون در برابر رئیسی است که باید دید چگونه از آن بیرون خواهد آمد؟

آقای رییسی! این هم صاحب مجتمع عظیم تجاری/ رئیس ستاد رئیسی تغییر می‌کند؟+سند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
این دومین ازمون است چون ابتدا میر کاظمی که تو پرونده بنزینهای الوده بود رو از ریس ستادی خود برکنار کرد و نیکزاد هم بزودی برکنار میشود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین