کد خبر: ۴۴۴۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

حمله تند قالیباف به روحانی: مگر پیاده‌رو حمام زنانه و مردانه است که در آن دیوار بکشیم

محمدباقر قالیباف گفت: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع حامیان خود از گروه‌های جهادی اظهار کرد: جهادی‌ها کسانی هستند با بصیرت که در هر مقطع که دغدغه ایجاد بشود، خارج از سیستم‌های اداری و به صورت عناصری داوطلب و با ایمان پا به عرصه می‌گذارند.

وی افزود: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی مهری قرار گرفته‌اند با انتخاب شما و حضور جهادی تان مایه امید مستضعفان هستید چراکه مهمترین بحران کشور بیکاری  گرانی اشتغال و فقر است و همه ما باید برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال مبارزه کنیم.

قالیباف گفت: من بسیار متاسفم که رییس جمهور بیاید و مقابل مردم اظهارات دروغ بیان کند. ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم. دغدغه ما دغدغه مردم است و می‌گوییم نه ما نه کسی دیگر مخالف آنها نیست

وی با بیان اینکه مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که در آن دیوار بکشیم، گفت: حرف‌هایی بزنید که خودتان در خلوت به خودتان نخندید و به فهم و شعور این ملت توهین نکنید.

قالیباف افزود: اجازه دهید مردم از شما سوال کنند، این حق مردم است. اجازه دهید مردم از شما انتقاد کنند. چرا عصبانی میشوید و حاشا میکنید؟ این حق مردم است که از رییس جمهوری خود بپرسند که وعده شما ٤ میلیون شغل برده و حالا چه شده است؟

وی گفت: جناب اقای روحانی، شما اگر مدافع آزادی بودید، خود که نتوانستید تعهد خود را عمل کنید و در هفته ها و ماه های اخر به فکر شغل و بیکاری افتادید، بگویید چند بار تاکنون درباره بیکاری و محرومیت صحبت کرده ای؟ اگر مدافع ازادی بودید دستورفیلتر   سایت مربوط به سمانه کار را صادر نمی‌کردید.

قالیباف اظهار کرد: متاسفانه سایت دیگری به عنوان کارورزی برای خودتان بالا می آورید که این دزدی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین