کد خبر: ۴۴۴۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

می‌شود مشکل مسکن روستاییان را حل کرد

ابراهیم رییسی گفت: باید با بیمه کردن زنان عشایر که جزو نیروهای مولد هستند، از آنان حمایت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در مصلی شهر جدید بهارستان در جمع هوادارانش در این شهرستان با بیان اینکه آنچه ما در کشورمان از افتخارات و عزت داریم به برکت خون شهدا است، گفت: آنچه دشمن ما را از هر گونه تعرض نسبت به این کشور باز می‌دارد، هر چند می‌خواهد اما نمی‌تواند، حضور مردم مخلص و متعهد در صحنه است و به هیچ عنوان کم شدن سایه جنگ از کشور جز با حضور جوانان ما در جبهه ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی حاصل نشده است.

وی افزود: ما معتقدیم سیاسی بودن مردم ما اقتضاء می‌کند که مشخص شود چه تصمیمی باید برای کشور بگیریم. امروز اقتضای جامعه ما در کنار همه افتخاراتی که دارد با مهاجرت روستاییان به دلیل مشکلاتشان به حاشیه شهرها هستیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: می‌شود مشکل مسکن روستاییان را حل کرد و پرداخت تسهیلات بانکی برای رونق کشاورزی وجود دارد تا کشاورزان برای آماده کردن زمین شان برای زراعت با مشکلات فراوان رو به رو نشوند.

وی تصریح کرد: باید با بیمه کردن زنان عشایر که جزو نیروهای مولد هستند، از آنان حمایت شود، از زنان خانه‌دار هم حمایت انجام گیرد و جوانان ما نیز شغلی متناسب با شان خود داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین