کد خبر: ۴۴۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
چرا رقیبان روحانی وعده‌های فوق‌نجومی را پیشه خود ساخته‌اند؟

رئیسی و قالیباف درباره مردم چه‌فکر می‌کنند؟

سوال اصلی این است چرا رقیبان این همه موارد مثبت را نمی‌بینند و باز هم دم از کاستی‌ها می‌زنند و به سیاه‌نمایی می‌پردازند و وعده‌های فوق‌نجومی را پیشه خود ساخته‌اند؟ باید از خودشان پرسید اما کاملا مشخص است؛ رسیدن به قدرت آن هم به هر وسیله‌ای بصیرت لازم را از آنها گرفته و عملا آنان با تاکتیک استحمار توده‌ها به موفقیت خود می‌اندیشند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- رقیبان حسن روحانی سخنانی را برای توده‌های مردم مطرح می‌کنند که بسیار عجیب و غریب است.وعده‌های استحماری رقبای روحانی/ رئیسی و قالیباف درباره مردم چه‌فکر می‌کنند؟

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این‌باره نکات زیر قابل توجه است.

۱. زنده‌یاد علی شریعتی می‌گفت: برخی به دنبال استعمار کشورها هستند، بعضی به دنبال استثمار آدمها و البته گروهی هم به دنبال استحمار انسانها.

شاید ابعاد دو مورد اول آشکارتر از بعد سوم باشد چراکه پدیده استعمار و استثمار را می‌توان با مصادیقی در طول تاریخ درک کرد اما این آخری یعنی استحمار دیگر چگونه مقوله‌ای است؟ عرصه انتخاباتی اخیر ایران به خوبی نشانگر آن است که چگونه رقیبان حسن روحانی به دنبال پیاده‌کردن این مقوله می‌باشند. چگونه؟

۲. یکی از افزایش سه‌برابری یارانه‌ها سخن می‌گوید و دیگری از اشتغال چند‌میلیونی و پرداخت کارانه ۲۵۰ هزار تومانی به چندین میلیون جوان بیکار. همچنین از ایجاد اشتغال ۶۰۰ هزار نفری با بالا بردن تولید یک میلیون تن در صنعت پتروشیمی سخن می‌گویند و این در حالی است که نخبگان این صنعت حداکثر از ایجاد ۲۰ هزار شغل مستقیم و غیر‌مستقیم در ازای تولید یک میلیون تن محصول پتروشیمی سخن می‌گویند. کارشناسان برای ایجاد شغل ۵ میلیون نفری به ازای هر نفر صد میلیون تومان سرمایه اولیه رقم نجومی  ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ (پانصد هزار میلیارد‌تومان) سرمایه لازم است و این در حالی است که بودجه عمرانی کشور مبلغی معادل ۱۵ هزارمیلیارد تومان است.

۳. چه‌شده است که رقیبان روحانی، ما را به یاد پدیده استحمار انسانها انداخته‌اند؟ واقعیت این است که عطش قدرت به هر شکل ممکن و نفرت از رقیب می‌تواند دلایل این سوگیری باشد اما آنچه واقعیت دارد این است که طی ۴ سال گذشته چرخ اقتصاد بر‌خلاف تمامی تبلیغات دوباره به حرکت در‌آمده است؛ کاهش تورم ملموس شده و با کنترل قیمت ارز و طلا نوسانات اقتصادی کشور به حداقل خود رسیده است. تعامل با جهان سبب شد بار دیگر سهمیه نفت ایران به قبل از تحریم‌ها برگردد و ایران‌هراسی کاهش یابد. چندین هزار کارگاه صنعتی کوچک و بزرگ احیا و به استناد شماره بیمه‌های ثبت‌شده در دوسال ۹۴ و ۹۵ اشتغال قابل توجهی ایجاد گردیده است.

۴. با این وجود سوال اصلی این است چرا رقیبان این همه موارد مثبت را نمی‌بینند و باز هم دم از کاستی‌ها می‌زنند و به سیاه‌نمایی می‌پردازند و وعده‌های فوق‌نجومی را پیشه خود ساخته‌اند؟ باید از خودشان پرسید اما کاملا مشخص است؛ رسیدن به قدرت آن هم به هر وسیله‌ای بصیرت لازم را از آنها گرفته و عملا آنان با تاکتیک استحمار توده‌ها به موفقیت خود می‌اندیشند. زهی‌خیال باطل همانطور که دوره استعمار و استثمار در جهان به پایان رسید دوره استحمار هم به پایان خود رسیده است و ره به جایی نمی‌برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
9
20
در تمام برنامه های متینگ انتخاباتی آقای رئیسی صدا و سیما افراد شرکت کننده را از پشت نشان میدهد علت آن این است که این افراد عمدتا توسط ... سازماندهی می شوند و دارای یک تیپ ظاهری یکسان هستند و با این ترفند می خواهند به بیننده القا نمایند که آقای رِئیسی از پایگاه مردمی برخوردار است
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
9
21
ملت خیلی هوشیارند گول این دو نفر رانمیخورند‌
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین