کد خبر: ۴۴۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

آغاز به‌کار ستاد مردمی اصولگرایان معتدل حامی روحانی در استان سمنان

ستاد مردمی اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در استان سمنان آغاز به‌کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی خالقی، دبیر ستاد مردمی اصولگرایان معتدل استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تشریح چرایی تاسیس این دفتر در استان سمنان اظهار کرد: این ستاد در حمایت از رییس‌جمهور محبوب حسن روحانی و در راستای تاکیدات و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: ستاد مردمی اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی با هدف نشان دادن اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان و در راستای کمک به انتخابی آگاهانه در سایه عقلانیت و حمایت از دکتر روحانی فرزند برومند استان سمنان شروع به فعالیت کرده است.

دبیر ستاد مردمی اصولگرایان معتدل استان سمنان با اشاره به مشی اعتدالی دکتر روحانی و عملکرد خوب و امیدبخش وی در کابینه یازدهم، گفت: مردم ما نیز همواره به دنبال اعتدال در همه امور کشور بوده و از این مشی دفاع می‌کنند.

وی با اذعان به اینکه مردم ما از تنش و حاشیه‌سازی چه در داخل کشور و چه در روابط خارجی نگران هستند تصریح کرد: امید و شادابی که در کشور و در همه عرصه‌ها به وجود آمده مرهون تلاش و اعتدالی است که دولت روحانی در جامعه ایجاد کرده است و لذا باید به تداوم آن کمک کرد.

خالقی اظهارامیدواری کرد: آحاد مردم ما با انتخابی آگاهانه و همراه با تعقل و عقلانیت که همواره در تمام انتخاب‌های خود نشان داده اند اولاً با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند و همچنین راهی که از سال 92 با تدبیر خود مردم شروع شده است ادامه پیدا کرده و کشور در مسیر رشد و تعالی به مانند 4 سال گذشته قدم بردارد.

این فعال سیاسی گفت: ستاد مردمی اصولگرایان معتدل استان سمنان هماهنگ با سایر ستادهای دکتر روحانی و با احترام به سایر کاندیداهای ریاست‌جمهوری در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به انتخاب دکتر حسن روحانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این ستاد می‌کوشد به انتخابی بر پایه منطق و عقلانیت کمک کرده و ضمن احترام به انتخاب مردم عزیز که به تعبیر امام راحل ولی نعمت‌های‌ ما هستند زمینه را برای برپایی انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین