کد خبر: ۴۴۵۰۰۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
سوءاستفاده دوباره دلواپسان از ارزش‌های دینی برای کسب قدرت

مطلب عجیب کیهان علیه روحانی با توسل به موضوع «ظهور»

مردم دیدند سرنوشت دولتی که می‌گفتند اطاعات از رئیس آن اطاعت از خداست به کجا ختم شد و چه مشکلات فاجعه‌باری برای مردم و کشور ایجاد کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- روزنامه کیهان در مطلبی با سوءاستفاده از باورها و ارزش‌های مذهبی مردم، انتخابات ریاست‌جمهوری را به بحث ظهور امام زمان(عج) گره زده و در ادعایی شگفت‌آور و به صورت تلویحی نوشته است که با انتخاب فردی غیر از حسن روحانی، به ظهور امام زمان نزدیک می‌شویم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این روزنامه در مطلی با عنوان «شاید این جمعه بیاید شاید» نوشته است: علایم ظهور عیان است و به نوعی یکی از مهم‌ترین تکالیف برای خدمت به امام زمان(عج) بر شیعیان در عصر حاضر که خود موجب ادای دیگر حقوق نیز می‌تواند باشد، ایجاد زمینه جهت ظهور امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف است.

نویسنده مطلب کیهان در ادامه با اشاره به اینکه «باید جامعه خودمان و جامعه جهانی را به سوی مهدویت  پیش ببریم و آماده کنیم»، نوشته است: امروز... برهه حساس یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ملت ما قرار دارد و در یک آزمونی مهم قرار گرفته‌ایم.

کیهان می‌نویسد: 7 سال قبل بود که حرکت توده‌های مردمی مسلمان در منطقه، وقایع حیرت‌آوری را رقم زد و حکام ستمگر زیادی را ساقط کرد، اما استکبار جهانی با مدیریت و نفوذ، برخی از این انقلاب‌ها را به انحراف برد و حتی با حرکتی دروغین و خشن در بخش مهمی از محور مقاومت تلاش کرد تا وقایع و تحولات را به سرعت به نفع خود تغییر دهد اما با تمام این شرارت‌ها اینک ایران اسلامی است که در منطقه حرف اول را می‌زند... هسته‌های مقاومت در بخش‌های مختلف منطقه از بحرین تا یمن و از عراق تا سوریه و لبنان بود که به پشتگرمی انقلاب اسلامی ایران و اعتقاد به نزدیکی ظهور  سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند و به پیش رفت.

نویسنده مطلب کیهان سپس با حمله به دولت روحانی، می‌افزاید: اما مصیبت آنجا بود که در کانون محور مقاومت، ایران اسلامی‌، در چهار سال گذشته دولتی بر سر کار آمد که از اساس با تفکر مقاومت مخالف بود و حیات و هستی خود را به دنباله‌روی چشم و گوش بسته از تمدن غرب گره زده بود، اشتباهات پی‌درپی که به مرور احتمال غیرعمدی بودن آنها را کمتر می‌کرد، نشان می‌داد که برخی آگاهانه در تلاشند تا موتور محرکه مقاومت در منطقه را زمین‌گیر کرده و زمینه را برای تسلط غرب فراهم سازند. اما از سوی دیگر بی‌اعتنایی ذاتی این طیف به درخواست‌ها و مشکلات توده‌های مستضعف مردمی و فشارهای اقتصادی.‌.‌. از یک‌سو و ناکامی در گشایش‌های توافق و تسلیم در برابر زورگویان جهان، موجب شده تا به تدریج جامعه از آنها رویگردان شده و راه نجات و رهایی را در جای دیگری جست‌وجو کند.

کیهان نوشته است: «اینک می‌توان گفت ایران و منطقه در سرنوشت‌سازترین لحظات تاریخی خود قرار دارد، در پیچی تاریخی که می‌توان با گذر صحیح از آن وارد جهان جدید و درخشانی شد یا با قهقرا و عقبگرد به دنیای ظلمانی گذشته سقوط کرد. و اینجاست که بصیرت مورد تاکید مقام معظم رهبری بسیار می‌تواند گره‌گشا باشد و مردم را از این پیچ‌های مهم تاریخی عبور دهد. در ایران اسلامی انتخاباتی تاریخی در جریان است و مردم برای رقم زدن سرنوشت خود و منطقه و بلکه جهان آماده می‌شوند، اعتماد مجدد به پیشقراولان رسوای تمدن غرب یا بازگشت به جریان انقلابی و جهادی، به جرات می‌توان گفت تسلط دوباره غرب‌گرایان در ایران اسلامی بر مناصب دولتی پیشروی‌های روزافزون جبهه باطل را درپی خواهد داشت و دشمن را امیدوارتر از قبل می‌کند. لذا همگی باید هوشیار و بیدار باشیم و نگذاریم فردی که مورد تاکید و تایید‌ دولت‌های غربی خصوصا دولت بریتانیا یا آمریکاست بر سر کار بیاید...انتخابات جزو واجبات مهدویت است. از این جهت می‌توان گفت انتخابات یک امر واجب در استمرار خط انتظار است که با انتخاب فرد اصلح و خدمتگزار یک قدم به ظهور نزدیک می‌شویم و باید با این نیت رای دهیم که با این انتخاب راه ظهور منجی عالم بشریت را هموار می‌کنیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این مطلب کیهان در حالی است که در هشت سال دولت احمدی‌نژاد نیز، کیهان و دیگر رسانه‌های همسو و طیف فکری آن‌ها مداوم با سوءاستفاده از اعتقادها و ارزش‌های مذهبی و دینی مردم، از دولت احمدی‌نژاد حمایت و اقدامات بحران‌زای آن دولت رو توجیه می‌کردند. با این حال مردم دیدند سرنوشت دولتی که می‌گفتند اطاعات از رئیس آن اطاعت از خداست به کجا ختم شد و چه مشکلات فاجعه‌باری برای مردم و کشور ایجاد کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
84
خدا شر حیله گران را به خودشون برگرداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
6
79
کیهان معلوم الحال خدا از اقای شریعتمداری به خاطر هشت سال دفاع تمام قد از احمدی نژاد نمیگذره بیشترین بودجه را دولت احمدی نژاد به کیهان داد همه میدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
61
15
خب راست گفته دیکه
من به پای صندق می آیم که رو روحانی برنگردد
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
7
65
پناه بر خدا !!!!
روزنامه کیهان داره جامعه رو به مرز شک و تردید... نزدیک میکنه !!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
20
بابااین حسین شریعتمداری دیوونه شده . این آدم اولین کسی بود که با آب و تاب موضوع هاله نور احمدی نژاد رو رسانه ای کرد و همون موقع هم گفت با این مرد (احمدی نژاد) ظهور امام زمان (عج) نزدیکتر می شود. والله ایشان تا خودش ادعای امام زمانی نکرده بازنشستش کنید.آبروی شیعه رو داره میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
19
آقای شریعتمداری ،صاحب روزنامه قلیل الانتشار کیهان ، خدا را شکر که مکرهای متعدد جنابعالی باعث شد که خداوند بصیرت را از شما بگیرد ومعلوم نیست چگونه در آن دنیا پاسخگوی اعمال ننگین خود خواهید بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
1
5
الآن هم که برای خودشان یک ابراهیم بت شکن ساخته اند البتّه با تبر پلاستیکی شبیه آب نبات چوبی ....خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
1
برادر حسین دیگه کاریش نداشته باشید بزا برا خودش بنویسه برا خودش بخونه ،
راس میگن ادامای منزوی یه مدت دیگه به سرشون میزنه؟؟خدا همه بیمارا رو شفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
امام زمان از تو متنفر است جناب شريعتمداري
دبیر بازنشسته
|
Germany
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
نمیدونم روز نامه کیهان رو کی وکجا به نام شریعت مدا ری زده باز نشسته هم نمیشه جاشو به جوانترا بده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین