کد خبر: ۴۴۵۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

مرگ یک زن در پایانه اتوبوس‌

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان از وقوع حادثه منجر به مرگ در پایانه اتوبوس های سرگذر شهر همدان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس اولیاسمیع در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت 13 امروز در پی تماس با اورژانس نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: آمبولانس اورژانس در ساعت 13:05 در محل مستقر شد و ماموران اورژانس مصدومان حادثه که خانم 80 ساله و دختر 48 ساله اش بوده اند را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی ادامه داد: خانم 80 ساله به علت آسیب های شدید متاسفانه فوت شده بود و دختر او که دچادر شکستگی در ناحیه پای چپ شده بود را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان بعثت انتقال داده اند.

در ادامه برای روشن شدن علت حادثه با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان و حومه گفت وگو انجام و مشخص شد علت بروز این حادثه دلخراش گیر کردن چادر دوخانم به چرخ اتوبوس در حال گردش در محل میدانگاهی پایانه سرگذر بوده است.

پوروخشوری اظهار کرد: به علت ازدحام جمعیت و عدم رعایت ایمنی از سوی عابرین پیاده و کم دقتی راننده اتوبوس این حادثه ناگوار رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت دقیق بروز این حادثه در دست بررسی و پیگیری است گفت: با توجه به پیاده رو سازی در اطراف این پایانه از شهروندان تقاضا داریم از محل های مخصوص عابر پیاده تردد کنند تا شاهد حوادث اینچنبنی در سطح شهر نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین