کد خبر: ۴۴۵۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

حمید گودرزی: سینما در دولت یازدهم جان دوباره گرفت

بازیگر فیلم سینمایی «ایران برگر»، بهبود اوضاع سینما را یکی از مهم ترین نتایج عملکرد دولت یازدهم درحوزه فرهنگ و هنر دانست و گفت: خوشحالم که سالن‌‎های سینما این روزها خالی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید گودرزی روز جمعه درگفت ، اظهارکرد: سینما به جرات در دوره ریاست جمهوری دولت یازدهم رونق و سر و شکل بهتری به خود گرفت. 
به گزارش ایرنا وی افزود: شاهد بودیم که در چهار سال اخیر میزان فروش فیلم ها افزایش یافت. آمار گیشه و میزان رجوع مخاطبان به سینما هم این اتفاق را به خوبی تایید می کند و کاملا نشان دهنده است. 
این بازیگر سینما و تلویزیون، ادامه داد: به عنوان عضو کوچکی ازجامعه هنری خوشحالم که سالن های سینما این روزها خالی نیست. فیلم های سینمایی با شکست مالی رو به رو نمی‌شوند و تهیه کنندگان ضرر و زیان نمی‌بینند.
گودرزی درباره ادعای برخی از نامزدهای انتخابات درباره کمک سازمان شهرداری تهران به سینما و رونق این هنر، بیان کرد: دست کم خود من به عنوان یک هنرمند هیچ حمایتی ازسوی شهرداری ندیده ام.حتی باید بگویم در دولت یازدهم اتفاق خاصی برای خود من از نظر کاری نیافتاد و شاید در دولت های قبلی پرکارتربودم. اما رونق بازار سینما را در این دولت به چشم دیدم. بنابراین خودم را نمی بینم بلکه به اتفاقات و پیشرفت ها و دستاوردهایی اشاره می کنم که برای همکارانم و سایرهنرمندان و به طور کلی هنر اتفاق افتاد. 
بازیگرسریال «زمانه» همچنین درباره وضعیت این روزهای سینما، گفت: امروز مخاطب قهرکرده با سینما به سینما می آید و اگرچه گروهی ادعا می کنند دولت یازدهم در حوزه هنر کاری نکرده اند، اما همین که حال مردم بهتر از قبل شده، کافی است. 
گودرزی ادامه داد: حتما حال مردم خوب است که به سینما می آیند و برای سرگرمی و تفریح شان وقت و هزینه صرف می کنند. اگرچه کم و کاستی درهمه دولت ها وجود دارد و این دولت هم مستثنا نیست، زیرا یک دولت هرگز نمی تواند جور تاریخ را بکشد و اتفاقات سخت این سال ها را جبران کند.
وی افزود: احمقانه است اگرانتظار داشته باشیم دولت در مدت 4 سال همه چیز را اصلاح کند. زیرا آباد کردن خرابی ها سال ها زمان می برد. 
بازیگرسریال «قلب یخی» با اشاره به راهکارهای برای پیشرفت بیشترسینما در دولت دوازدهم گفت: به نظر می رسد در بخش سینما دولت باید حضور و سایه خود را کمرنگ تر و امور سینما را به بخش خصوصی واگذار کند. زیرا بخش خصوصی دلسوزانه تر با سینما برخورد می کند و نتیجه اش این است که سینما مردمی تر می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین