کد خبر: ۴۴۵۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

وزیر بهداشت: برخی نامزدها برای رای سیاه‌نمایی می‌کنند

وزیر بهداشت با بیان اینکه با برگزاری مناظراتی که با هدف تخریب شخصیت افراد است، مخالفم گفت: با برگزاری هر دوره از انتخابات، بخشی از سرمایه اجتماعی را از دست داده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
 دکتر سیدحسن هاشمی امروز در جمع نمایندگان مجلس و مسئولان خراسان شمالی در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، اظهار کرد: این انقلاب هزینه های زیادی تا به الان کرده و مادران و زنان زیادی با از دست دادن فرزندان و همسران خود برای حمایت از نظام در جنگ تحمیلی داغدار شده‌اند و حال برخی می‌آییم برای به دست آوردن مقام و پست، تخریب و توهین را انجام  می‌دهیم. 

وی ادامه داد: امروز فرصت های زیادی در کشور وجود دارد که باید حمایت و حفظ شوند و با تخریب و توهین برخی کاندیداها کل انقلاب زیر سوال می‌رود. 

وی با اشاره به اینکه برخی نامزدهای انتخاباتی برای چهار رای، بداخلاقی و سیاه‌نمایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اصل نظام با سختی زیادی به دست آمده است و همه وظیفه داریم که از آن مراقبت کنیم. 

هاشمی با تاکید بر اینکه بنده برگزاری این مدل مناظره‌ها را قبول ندارم زیرا جز آسیب به مردم چیزی را در آن نمی‌بینم، اظهار کرد: مدتهاست در مورد ورود فرهنگ غرب و نفوذ صحبت می کنیم، سپس 6 نفر را برای مناظره می‌آوریم که برخی پرونده نشان می‌دهند و با تخریب و ادعاهای واهی، تهمت و افترا می زنند که این سوال پیش می آید که آیا این مسلمانی است؟. 

وزیر بهداشت با بیان اینکه این روزها، روزهای حساسی برای کشور است، گفت:  البته برخی از کاندیداها برای جمع آوری آراء بیشتر آبروی مومنی را می برند و سیاه نمایی می کنند و البته منتظر ظهور امام زمان نیز هستند. 

هاشمی تصریح کرد: این امر از اساس خلاف است و امیدواریم از آن جنس نباشیم؛ چرا که خداوند بر جلوگیری از انجام گناهان کبیره امر کرده است. 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در خراسان شمالی کارهای خوبی در زمینه بهداشت و درمان انجام شده، افزود: طرح تحول نظام سلامت مربوط به دولت دکتر روحانی بوده که به کمک مجلس نهم اجرایی شد و البته نمایندگان خراسان شمالی در این دوره از مجلس نیز، حمایت‌های خوبی از این طرح داشتند. 

به گزارش ایسنا،هاشمی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از این طرح، ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت، طرح حمایت از محرومان است، البته خیلی دیر اجرایی شد و بهتر بود بعد از انقلاب انجام می‌شد، اما امید است اکنون که آغاز شده، در دولت‌های آینده نیز ادامه یابد. 

وزیر بهداشت با اشاره به پروژه‌های بهداشتی - درمانی اجرا شده در سراسر کشور در دولت تدبیر و امید، افزود: فقیرترین مردم دراین حوزه، مردم جنوب کرمان هستند که دولت تدبیر و امید در این منطقه، سه بیمارستان ساخت. 

هاشمی اضافه کرد: در ایرانشهر نیز در ابتدای دولت یازدهم 27 پزشک مستقر بودند که امروز این تعداد به 150 پزشک افزایش یافته است. 

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم خراسان شمالی از نظر شاخص‌های بهداشتی و درمانی وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: البته مشکلاتی هم وجود دارد که باید با پیگیری و تلاش مسئولان استانی حل شود. 

وی خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان جاجرم طی دو سه هفته آینده آغاز می شود و ساخت بیمارستان مانه و سملقان در دولت یازدهم تکمیل شده است و امید است در دولت بعدی شاخص های بهداشتی ارتقاء یابد. 

هاشمی با اشاره به برخی مشکلات در ساخت بیمارستان راز و جرگلان به دلیل برخی حواشی در دوره گذشته، از استاندار خراسان شمالی خواست که با تعیین مکان این بیمارستان، عملیات اجرایی در دولت آینده آغاز شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین