کد خبر: ۴۴۵۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
شعار 96 درصدی و چهار درصدی عوام فریبانه است

انتقاد سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی از صدا و سیما

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی از نحوه پوشش اخبار کاندیداها در بخش خبری صدا و سیما انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدعلی وکیلی گفت: نحوه پوشش اخبار و عدم رعایت عدالت در نحوه تنظیم خبر و انتخاب صحنه ها و زمان اختصاص یافته به هرکدام از نامزدها موجب بی اعتمادی روز افزون به رسانه ملی می شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشاهده گلچین اخبار نامزدهای انتخاباتی در شبکه های مختلف صدا وسیما به ویژه شب گذشته  در بخش های خبری شبکه یک و اخبار20و 30  شبکه دو  موجب حیرت و تامل بینندگان  بود.

شعار قالیباف کپی‌برداری از کشورهای غربی است
همچنین ایرنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که شعار 96 درصدی و چهار درصدی عوام فریبانه است، گفت: این شعارها مخالف وحدت جامعه است.

کمال دهقان فیروز آبادی درصد بندی جامعه به 96 درصد و چهار درصد را بسیار نادرست دانست و تصریح کرد: بیان این گونه شعارها یک کپی داری از کشورهای غربی و آمریکاست که به درد جامعه ایران نمی خورد.
وی با بیان این که جامعه ایران که از قبایل، قومیت ها، فرهنگ ها و نژادهای مختلف تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این افکار که جامعه را به96 درصد و چهاردرصدتقسیم کنند متعلق به دهه 40 و 50 است که در آن زمان عده ای را اقلیت سرمایه دار و بقیه را مردمی زحمت کش می دانستند.

با خلافکار باید برخورد قانونی کرد نه مناظره
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای اقتصادی برجام غیرقابل انکار است، گفت: برجام هیچ کاری هم نکرده باشد حداقل سهم درآمدهای ما از منابع مشترک با کشورهای همسایه را برگردانده است.
مسعود پزشکیان ادامه داد: باید پرسید چرا عده ای مانع از دانستن مردم می شوند و از آگاهی مردم، چه منافعی از آنان گرفته می شود؟
نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری برای مناظره رئیس دولت قبل و رئیس دولت فعلی گفت: رییس دولت نهم و دهم در خصوص قانون هدفمندی یارانه ها مرتکب تخلفات آشکار شده و امروز برای مناظره با رئیس جمهور از وی دعوت می کنند!
پزشکیان با بیان اینکه تخلفات آشکار رییس دولت نهم را رسیدگی نمی کنند و ادعای قانون گرایی و عدالت هم دارند، تاکید کرد: باید به آقایان گفت که با خلافکار باید برخورد قانونی کرد نه مناظره!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین