کد خبر: ۴۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

افشاگری یک مجری از دستمزد مجریان و فیلمنامه‌نویسان

پدرام کریمی مجری و فیلمنامه‌نویس با حضور در برنامه «دورهمی» آمار و ارقامی در مورد دستمزد مجری‌ها و فیلمنامه‌نویس‌ها ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کریمی که دیشب مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود در ابتدای صحبت هایش درباره نحوه ورودش به عرصه اجرا گفت: «من سال 76 کارم را از رادیو جوان شروع کردم. آن موقع حدودا 21 ساله بودم.»

او ادامه داد: «ورودی های هم دوره من وحید جیلوند، نیما کرمی، عبدالرضا امیراحمدی، رضا رشیدپور، محمدرضا حسینیان، دکتر نظری، بودند.»

کریمی توضیح داد: «ورود من به عرصه هنر به عنوان نویسنده بود و در دو کار با منوچهر هادی به عنوان فیلمنامه‌نویس همکاری داشتم. تحصیلاتم هم در زمینه ادبیات نمایشی است و همیشه دغدغه نوشتن داشتم.»

این مجری تلویزیون همچنین گفت: «اجرای تلویزیون توفیق اجباری بود که بتوانم نویسندگی را ادامه بدهم و در ادامه هم در سریال «دارا و ندار» و فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با همکاری بابک کایدان به عنوان نویسنده حضور پیدا کردم.»

کریمی درباره الویت‌هایش گفت: «نویسندگی الویت من است اما درآمد اصلی‌ام از اجراست.»

او در ادامه در پاسخ به سوال مدیری درباره دستمزد فیلمنامه‌نویس‌ها گفت: «دستمزدها بستگی به موارد مختلفی دارد، اما معمولا سریال ها از قسمتی 5 تا 8 میلیون و فیلم های سینمایی هم از 50 میلیون شروع می شود و تا 200 میلیون هم دستمزد داشته‌ایم. البته این مبالغ به سابقه نویسنده و مضمونی که قرار است بنویسد هم بستگی دارد.»

کریمی درباره دستمزدش در اجرا هم با اصرار مدیری گفت: «در اجرا هم از برنامه‌ای یک میلیون داریم تا 2 میلیارد که دستمزد شماست.»

او در پایان با بیان اینکه خود را در نویسندگی موفق‌تر از اجرا می‌داند٬ گفت: «اگر نتوانم در هیچ کدام از این زمینه‌ها کار کنم کاریکاتور می‌کشم. در زمان دانشجویی هم از همین طریق در مطبوعات امرار معاش می‌کردم.»

منبع: خبرانلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین